Accepterad Valle03 | Ban överklagan [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle03

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/Valentino

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Valentino

Vad är din discord tagg? Valentino #5995

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde iväg från ett bankrån sedan åkte jag på en lyxstolpe som ingen såg sedan så flög jag i luften alla sa "ÅK DÅ" "Vad hände" när jag landade så stog jag still ett tag men alla sa att jag skulle åka och skrek på mig sedan började polisen skjuta så jag blev rädd och nervös så jag åkte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag körde iväg från ett bankrån sedan åkte jag på en lyxstolpe som ingen såg sedan så flög jag i luften alla sa "ÅK DÅ" "Vad hände" när jag landade så stog jag still ett tag men alla sa att jag skulle åka och skrek på mig sedan började polisen skjuta så jag blev rädd och nervös så jag åkte. Sen är det till 50% fel att jag blev bannad för att man ska inte volta när man kör på en lyxstolpe + ingen hade kört på lyxsatolpar eller något utan det trillade så fort vi kom nära den så det var ju pga ett lag servern har men som sagt var det mitt val om jag skulle åka eller inte men ingen fattade vad som hände och jag hade så himla mycket stress på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite felaktig lite rätt eftersom vi precis gjort bankrån jag kör i kanske 120km/h med en tesla sedan körde jag tydligen på en stolpe som ingen såg av oss och voltar typ sen stannade jag i 4sec kanske sedan sa alla KÖR DÅ, VAD HÅLLER DU PÅ MED, ASSÅ DU SKA ALDRIG KÖRA IGEN. Gissa hur jag känner mig då.. Jag började köra och vi kom undan och det var då alla var shockade och jag viste att jag skulle bli bannad eftersom jag visste att jag hade gjort fel men just då var jag så nervös och rädd så jag inte kunde kontrollera mig så jag vet ej varför jag gjorde det medans jag visste att det var fel. Jag står för mitt fel men tycker fortfarande det är konstigt att man voltar av en lyxsstolpe. Jag har lärt mig av min ban och kommer inte hända igen men denna gången var det ett bankrån bakom det osv så jag var helt rädd mitt hjärta pumpade i 100 och visste inte o,m jag bara skulle stanna eller köra. Jag har som sagt lärt mig nått efter mon ban och det ska ej upprepas igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg men vet att jag tänker på det mycket efter och när man tänker ett tag förstår man mer att man har gjort ett fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absulut inte och verkligen inte nu eftersom jag har förlorat det jag mest längtat efter dessa 2 veckor och det är min servervakt men ja jag är ganska säkert på att det är kört nu.. Men detta kommer jag speciellt lära mig nått av efter detta efter som jag förlorade nåt jag verkligen längtade efter..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa skadad och försöka lugna ner mig lite och ta mina egna val och inte göra det dem andra säger..

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka