Valle03 | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle03

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad heter du på discord? Valentino#5995

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag brukar komma in 13:00-14:00 då jag spelar till 18:00 men kommer sedan in 19:30 igen och sedan spelar till 02:00-04:00. Men nu när det är skola kommer jag komma in direkt efter skolan och spela till 23:00 men på helger till 02:00 typ.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff kommer jag se till så att folk följer reglerna. Jag kommer även lära folk reglerna och ta alla ärenden som jag kan. Jag kommer försöka lära så många som jag kan så dem gör rätt och inte bryter reglerna. Som staff kommer jag även ta hand om support eftersom ibland vaknar jag väldigt tidigt och kan sitta och vänta på folk eftersom på morgonen brukar inte det vara speciellt vara så många staffs. jag kommer stötta folk som bryter reglerna eller inte kan rpa med all min hjälp. Tar de inte lärdom får de ta konsekvenserna. Som staff vill jag även hjälpa alla andra i staff teamet så de kan ta det lite lugnare och kan rpa lite mer. jag vill också bli staff för att jag vill få servern till en bättre rp nivå och kunna utveckla servern ifrån alla trollare osv. Som sagt vill jag höja rp nivån för både mig och resten av servern. Jag hade blivit extremt glad om jag skulle kunna få en chans som staff eftersom själv tycker jag att jag gör ett bra jobb i stan som bara servervakt men vill liksom ta steppet upp. Jag vill kunna bevisa min riktiga rp nivå. Som staff kommer jag även stötta staff teamet extremt mycket och finnas där för dem. Jag vill bli staff för att kunna visa folk att jag är en stor del av multistaden som alltid finns där aktiv i både ärande och support. Jag vill kunna hjälpa servern på mitt bästa sätt eftersom jag älskar den och är aktiv varenda dag på den. Som staff kommer jag även vara extremt aktiv i forumet och kolla ban överklagan samt att jag kanske blir wl-ansvarig så där kommer jag också kolla extremt mycket isåfall. Som staff kommer jag även vara extremt noggran och ta detta extremt seriöst och drf väljer jag just staff. Jag känner mig mogen och bra nog för att vara en staff och kunna ta allt som händer som en staff. Som staff kommer jag ta ärande så fort det behövs och samt support och forumet. Som staff vet jag att jag antagligen kommer vara en av dem yngsta men jag lovar er ett seriöst jobb och hoppas jag kan få en chans. Som staff kommer jag va noggrann och ofta be om bevis om något har försvunnit eller liknande. Jag kommer vara staff för att hjälpa servern och dcn och forumet till 100% Jag kommer se till så att alla regler följ i stan och så att folk tar rp nivån seroöst i denna extremt bra servern. Jag vill även bevisa att jag kan utveckla servern från trollare eller bara folk som kommer in för att förstöra. Sen kommer jag såklart också hjälpa folk så dem förstår reglerna och lär sig av sina misstag. Om det gäller små saker kan jag ju kicka dem som en varning men om det upprepas tycker jag det ska ledas till en ban eftersom dem inte verkar förstå sitt misstag. Om det gäller grovare saker så kommer jag såklart banna dem på direkten och försöka nå deras steam. Skulla aldrig ta ngns sida utan har de film marerial osv så är det bra med bevis utan jag gör inte vad de säger. Skulle göra mitt bästa som staff och ge fler motivation och höja rp till en bättre nivå och se till så att servern skötts.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer ta alla /reports jag ser om få bort alla trollare som bara är ute efter att kunna förstöra för servern. Jag kommer även försöka utveckla stan så mycket som möjligt och kunna lära folk rpa bättre men om dem bryter fler tals regler får de ta lärdom av sin ban så dem förstår att det inte är okej. Jag kommer även stötta Multistaden till 100% och jobba så hårt och bra som möjligt. Jag är en lungn person som gör sitt jobb snabbt och noggrant. Hur jag ska få Multistaden till en bättre plats kommer vara att lära folk rpa och kunna nå en bättre rp nivå i stan och så det blir en mer seriös stad sen kommer jag alltid stötta folk och finnas där om de behöver hjälp i både support och ig och forumet. Jag kommer vara i tjänst flera timmar om dan och utveckla å mycket som möjligt inom staden. jag kommer även gå i /noclip och se till så att folk sköter sig där och kolla runder så att staden är stabil med folk som följer reglerna. När jag inte har något ärande kommer jag antagligen bara gå runt och rpa och t.ex se till så att folk gör sitt jobb hus Gunillas eftersom jag är chef där.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? nej det har jag inte men jag har läst reglerna extremt noga och vet dem flesta kommandona man använder som staff men jag tror jag kommer få hjälp i början med det och om jag behöver hjälp tack vare detta bra staff teamet.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej men just nu är jag servervakt som inte är samma sak eftersom då kan jag bara kicka folk men nu kan jag ta nivån uppåt om jag blir staff. Jag har typ lite erfarenheter eftersom jag är säker på att resten av staff teamet antagligen kommer vara schysta och hjälpa mig om jag inte har koll på något som staff inom kommandon och liknande. Men jag har lite erfarenheter eftersom jag ofta kollar på yt och vet hur man tar staff ärande och hur man beter sig och får göra och inte göra. När jag har kollat på yt så ser jag även alla kommandon och liknande som får mig att veta vad jag kan använda mig av.

Vad kan du om skripts? Jag kan inte koda skripts. Men jag kan alla kommandon och är det nåt jag inte kan så kommer jag att lära mig det väldigt snabbt med hjälp av andra staffs.

Varför vill du bli staff? För att jag vill hjälpa servern och jag har väldigt många timmar på FiveM och kan rpa seröst, noggrant och bra. Jag vill även bli staff för att kunna utveckla och kunna lasta ner alla andra staffs lite så dem inte behöver stressa lika mycket eftersom jag är väldigt aktiv och schysst mot alla. Jag vill också bli staff för att kunna höja rp nivån och hjälpa till med servern så mycket som möjligt eftersom detta är vad jag spenderar mina dagar på och tycker det är väldigt kul. Jag vill kunna bli en större del av både servern och dcn och forumet och kunna hjälpa alla som behöver sin hjälp. jag kommer ta det extremt noggrant och om det handlar om att ngns sak har försvunnit eller stora ärandet kommer jag be om bra video material osv. Jag vill också bli staff för att jag följer reglerna extremt bra och är extremt aktiv och nu när t.ex Gunillas bil meny inte funkar har jag inget att göra så det skulle varigt skönt att kunna hjälpa till med servern om jag ändå inte kan göra nått utan att sälja bilar och se till att mina kollegor jobbar och mina kunder är nöjda. Jag vill också bli staff för att bygga upp servern och bevisa att fast man är ung kan man lyckas bygga upp en server på ett bra sätt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på Multistaden och det kommer jag för evigt göra :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Det är förstått :)

Bror har aldrig sett en så jävla bra ansökan innan. Jag kommer bli förvånad om du inte blir staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka