Nekad Valle03 | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle03

Vad är ditt discord namn? Valentino#5995

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Mille#2088

Av vilken anledning ska personen avrättas? Det började med att jag och mina kompisar skapade ett riktigt seriöst gäng. Vi bjöd in mille och lät han vara med och vi alla litade på honom till 100%. Han gjorde det väldigt bra tills vi får en massa klagande på mille. Vi frågar mille men vi lyckas inte få kontakt med honom. Till sist frågade vi en av Milles kompisar och han berättar att han har lämnat gänget och snackat massor av skit om oss alla. Bara någon dag efter fick vi svar om att en i vårat gäng hade dött. Som tur är var en i vårat gäng med som lyckades överleva och då fick vi svar om att det var mille. Någon dag efter det blir en av oss dödade igen! och då vart jag även med fast jag överlevde med skador. Mille tog även mycket vapen och knark från oss. Han är verkligen skyldig vårt gäng både pengar och ett förlåt för hur han svek oss. Efter det får vi reda på av en kille som heter Emil att dem har skapat ett gäng innan han äns lutade hos oss så han bara playade oss ( Emil är med i hans gäng), Hela vårat gäng är både arga och sura efter hur han betede sig mot oss och efter allt vi gav han och detta är hur vi ska ge han en "revenge".

Hur ska personen Avrättas? Det börjar med att jag kommer ringa han att vi ska mötas upp. När vi har möts upp så kommer jag säga åt han att vi ska råna några grabbar. Jag kommer då köra runder med han ett tag och prata med han om hur han mår osv så han börjar lita på mig mera. Vi kommer även berätta att vi kommer sälja Gun till han som han verkligen vill ha och det kommer få han att följa med oss direkt. Vi kommer köra till ett ställe som är ganska lugnt alltså där folk inte är och sådant. Det är då jag kommer säga till han "det är dem vi ska råna" fast det han inte vet om är att dem är mina vänner. När vi är framme kommer jag först låtsas att gå fram och råna dem sen kommer jag säga till mille att gå fram och ta deras saker men det är då allt börjar. Då ska vi alla ta upp våra guns/switchblades/kniv och be han att ta upp händerna. vi kommer ta alla hans vapen så han inte har något slags själv försvar och då kommer vi även ta hans kom-radio och mobil. Vi kommer ha en tonad truck som vi kommer tvinga han att sätta sig i, När han är i trucken kommer vi bege oss till piren. När vi är vi piren kommer vi tvinga honom klä av sig och börja dansa för att han ska skämmas över det han har gjort mot oss. Efter det kommer vi säga till han att ställa sig upp. Då vill vi få ett förlåt och sedan tar vi han mot och säger att han får säga sina sista ord och sedan kommer vi avfyra honom och ta i liket i vattnet.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock 17 kniv/switchblade

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 4ra men minst 3 beror på när han och vi är inne.

Vad heter personen ingame? Milleton

När ska han bli avrättad? Så fort vi hittar han och har en bra "timing"

Nekad.

Oklar story exakt vad han gjort mot er. Känns lite som det inte är så grovt.
Samt att hur scenariot ska utspela sig är fortfarande extremt tråkigt. (Bättre än sist men inte bra nog.)

Låser och arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka