Nekad Valle0 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016706133/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? Ville_170

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter andears andrson. hans mamma och pappa dog när han väldigt ug så han och hans storebror var och hjälpte med varandra väldigt mycket och fick en väldigt bra raltoin med var andra och levde som ganstrar och helt enkelt växte up i det kriminela livet. men hans och hans bror var fortfarnade brödrar för varandra de jobbade med var andra men andears bror blev skuten i drive by och ända sen des har andears jagat hans bror skutare och det har ledit honom till staden unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bid dra till en bra rp nivå och tänker köra seriöst och inte leka rutn eller nåt sånt för jag vill köra allvarlig rp. och kommer INTE köra för makt och pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp SERIÖST rp så det blir mycket bätter känsla som om det vore värklighet. igen tänker inte spela för makt och pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan ta en förlust och inte få vinster hela tiden så att båda rp seriöst.

Hur hittade du Unive? Jag fick det av en väldigt bar kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka