Valle Svensson | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Valle Svensson

Hur gammal är du? 15 (16 den 27 april)

Vad heter du? Albin

Vad heter du på discord? Markis#0513

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kan jag spela efter 15.00 då jag har skola men helger så kan jag vara online ungefär 24/7

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa så många som möjligt med allt från ooc till ic. Jag är just nu polis och jag anser att vi poliser drabbas mest av rdm, vdm, powergaming, failrp osv. så det skulle vara en lättnad att ha en till polis som staff. Just nu är fivem och lol dem ända spelen jag lirar så det menas med att jag är aktiv både på servern och i discorden.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff för ungefär 6 månader sen men jag skulle säga att vissa av mina erfarenheter sitter kvar. När jag var staff så fungerade det väldigt bra enligt mig själv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som sagt har jag varit staff på en server innan.

Vad kan du om skripts? Jag är inte den bästa på skripts men jag försöker alltid mitt bästa och är intresserad på att lära mig!

Är osäker på om du fortfarande är intresserad. Svara om så är fallet.

Annars kommer ansökan att nekas. Du har 24h på dig.,

Din ansökan är inte tillräckligt detaljerad för att kunna motivera att ge ett godkännande. Därmed kommer jag att neka ansökningar. Sen att du knappt märks i communityt är bristfälligt. Posta gärna en ny ansökan med mer detaljerade svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka