Accepterad Valle | Chef-jobb ansökan [Niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Valle

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1450

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli vianor chef eftersom det sökes en chef och det är ganska oaktiva. Jag vill även blir det för att få det mera aktivt och utveckla företaget till ett bättre ställe. Jag vill även bli chef för jag varit delägare innan och då trivdes jag väldigt mycket och jag vill gärna kunna göra det igen. Jag vill även bli chef för jag har ett stort bil intresse och vill utveckla och förbättra mitt intresse och därmed är detta jobb perfekt för just mig. Jag vill även bli chef över detta jobb för det handlar mycket om kundbemötande och det älskar jag, Jag gillar att hälsa på folk och lära känna nya i staden. Jag vill också bli chef för jag har mycket erfarenheter inom jobbet och kan redan allt och därför blir detta jobb både kul och enkelt för mig. Eftersom jag kan allt kan kan jag snabbt och enkelt lära ut till dem nya anställda och förbättrar det. Hur jag kommer hålla koll på mina anställda är att jag ser till vilka som är aktiva och inte är aktiva sen kommer jag se till så att kassan går uppåt för om kassan inte går uppåt betyder det att folk inte jobbat eller trimmat bilar grattis och om det är så måste jag vara mer noggran och kolla extrema noga när folk fixar sina bilar så jag kan se vilka som går plus och inte. Som chef kommer jag vara snäll och alltid hjälpsam och alltid i tjänst och kommer behandla alla likadant, jag kommer hålla en bra lön och få det trevligt så att folk trivs.
Jag kommer att göra så att folk blir trygga med arbetarena där och så att folk blir nöjda med var dem får på bilen. Jag kommer att göra så att kassan går upp i mycket pengar och så att arbetarna föräter att jobba där för dem är nöja med miljön runt om. jag vill också bli chef för att jag kan hantera olika stvationer när folk kommer in och skriker om att dem ska ha saker tillbaka eller att dem står och skriker på chefen. Jag vill också bli chef för att har jobbat där innan och tyckte det var kull och jag kan tänka mig att det är mycket roligare att vara chef. Jag söker heller inte bara till jobbet för att det är kul. Jag söker också till jobbet för jag vet att jag kan hanetara det. Jag är en person som lyssnar på vad andra har att säga om firman om det skulle vara något som dem ej är nöjda med så jag kan fixa det så att det blir en tryggare miljö runt omkring.
Vill också att där ska vara bra arbetare som vet var dom gör och vill också att man ska rpa bättre och mer utvecklat där och inte bara så nu är det klart och att man måste utveckla de med kanske ska bara kolla så allt sitter bra som är på sätt .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har som sagt varit delägare innan så jag kan allt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Finsken Johansson, Finsken är då en kille och är 29 år gammal och 187 cm lång. Som ni kanske hör på namnet är han även 75% finsk och har även en fins dialekt. Finsken är en man som är mycket intresserad i bilar och motorer. Ända sedan han var väldigt liten har han alltid haft ett intendent och vill fortfarande ha det. Finsken har haft det svårt ända sedan han var liten och han hade en väldigt fattig familj. Hans pappa lagade bilar och hans mamma var upptagen att ta hand om han och hans 2 brödrar Håkan Johansson och Abdi Johansson. Efter 5 år så tog hans pappa självmord och han blev oerhört ledsen. Han började hjälpa sin mamma och tog därmed över hans pappas jobb. Han började direkt jobba hårt och försökte tjäna ihop pengar till familjen. Nu efter ett tag blev han så bra på sitt jobb så han ska satsa på att bli vianor ägare.

Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag 16:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortsätta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, Endast multistaden.

Har du läst våra Regler? Yes det har jag + vill bara tillägga att jag vet att det redan finns en chef men tycker själv att han är alldeles för oaktiv och jag tycker inte han sköter det så bra då det är för oaktiv.

Senast ändrad:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rep varför är den inte godkänd

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rep varför är den inte godkänd
Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka