Accepterad Valle | Chef-jobb ansökan [EDVIN, Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionschef

Vad heter du IRL? Valle

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på just detta jobb för det defenetivt behöva mera ambulanser/sjukvårdare och samt har jag ett stort intresse inom yrket, Jag vill just bli chef för det är ett roligt yrke som jag trivs med. Jag vill även kunna bli chef över just detta yrke för jag vill kunna ta ett stort ansvar och kunna göra mitt bästa, Jag vill även blir chef just för att jag älskar att göra människor glada och göra roliga och bra scenarion imon sjukvården. Varför just jag ska bli chef: ni ska ta mig som chef eftersom jag kommer vara snäll mot alla och defenetivt aktivare än dem flesta, ni ska även anställa mig för att jag kommer hålla en hög rp nivå och vad jag menar med det är att jag kommer inte bara rädda folk på plats utan jag kommer höja scenariot och ta dem till station och ta sprutor, rinken, operer och liknande. Jag vill också bli chef för jahg är mycket kunnig inom jobbet. Jag vet exakt hur jag ska göra för att kunna sätta upp kåren och göra så att fler vill bli anställda. Jag kommer även att hålla utbildningar på ett väldigt snygg och bra sätt sen kommer jag även att använda mig av alla olika ranker och om man vill bli höjd så kommer dom att behöva gå en utbildning till den grad dom vill bli upphöjd till. Jag känner även att jag defenetivt är mogen nog och seriös nog fölr att kunna ta hand om detta och kommer defenetivt kunna ta hand om detta företag. Om jag nu blir chef kommer jag göra dt mera aktivt och mera struktur inom sjukvården.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit överläkare och samt är jag sjuksköterska nu så jag har mycket erfarenhet inom just yrket, Jag har även varit chef inan fast i andra jobb men jag vet fortfarande hur man ska bete sig som en chef.

Berskiv din karaktär? Finsken Johansson 30 år, 187 cm lång, kommer från :flag_fi:/Sverige. Finsken är en lojal man som är mycket snäll och rolig, han har hela sitt liv bott i Finland men när han blev 23 så flyttade han till Multistaden, Finsken är mycket lugn och tar de lugnt, Han har hela sitt sitt liv haft det bra utan någon slags sträss eller ekonomiproblem och har därmed kunnat få fram en bra framtid.
På Finskens fritid brukar han att ta det lugnt, jobba med sitt favorit jobb (sjukvårdare) och fiska. Finsken är då en väldigt bra fiskare och har lagt ner ett antal 10 000kr på bara fiske grejer, Varför han just gillar att fiska är för att älskar tystnaden och lugnheten men samtidigt gillar han också hur spännande och kul det är när en stor fisk kommer och han lyckas få den. Hans förebild är att kunna vara den bästa sjukvårdaren i väeldenb och kunna driva det företaget enormt mycket.

Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar: 16:00-00:00

Helger/lov: 09:00:-03:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
kan ngn staff godkänna denna då jag redan blivit godkänd efter den muntliga delen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka