Nekad Valentino762 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino762

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucce.a

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Andersson, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Sprallig, social och osmart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i Göteborg där han tidigt skaffade ett intresse för fordon, mestadels bilar och om man ska vara ännu mer specifik, BMW's. När han fyllde 15 skaffade han moped och fixade upp den och sålde den sedan dyrare och märkte att han kunde tjäna bra pengar på detta så han startade sin egna business och sträver nu efter att en dag köpa sin drömbil, så nu gör han allt i hans makt för att uppnå det målet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra rp för inte bara mig själv utan alla andra i min närhet. då jag redan vart medlem så har jag relationer och pågående scenarion med andra rp'are och vet hur det funkar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man i vissa scenarion ska "låta" motparten vinna även fast det inte gynnar dig själv på något sätt och på så sätt skapa bra och rolig rp för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag har blivit permanent avstängd från unive pågrund av ett dumt misstag men lyckades överklaga och vill nu tillbaks in i rp'andet utan att göra några misstag denna gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen ooc, ingen meta-gaming o ingen cop-bait osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ser fram emot att bli medlem på denna server igen och fortsätta bidra till bättre och mer realistiskt RP

Nekad ansökan
Anledning: Efter indraget Medlemskap måste du vänta i en vecka, vänligen ansök på nytt: 2026-02-13

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka