Nekad valentino1312 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

valentino1312

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? muhammed usparov

Vad är ditt discord namn? kenzo1234#1519

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär går under namnet Adam CIM och han var född av Cassandra CIM och pappan Montana i Iran. när Adam vakna upp en dag på marken utanför sin hus "det var de Adam trodde" men huset hade kollapsad på mamma "Adam var jätte ledsen" pappa kunde inte ringa polisen eller nåt för att det inte finns en telefon den tiden 1997, så pappa sprang till skåpet i huset som kollapsade "skåpet låg också på marken" pappa tog en hemmagjort bandage och la den på mammas ögonbryn för den hade spräckt (men Adam o pappa visste ju inte att de var försent för att mamma var död) Adam tog vatten från pölen för de hade regnat och de var den ända rena vattnet som fanns så Adam hällde vattnet över blodet som Ran från hennes öga, sen fattade pappa och Adam att det inte finns nåt mer o göra med henne för det skulle inte går att rädda henne de fanns ju inte de sakerna för att rädda henne så pappa grävde ner 6 meter under graven o begravde henne. Adam och pappa gick för att hitta lite trä för att bygga en koja, men de byggde klart kojan och både där ett tag tills de fick erbjudan till att bo med en rik person så de tackade ja och gick hem till han rika (vi kallar han Josef). Adam är 15 pappa är 27 Josef är 53. Adam fick ett litet jobb att diska hos Josef och då fick han 300 per vecka och pappa fick som en CSN typ fast av rika utan att jobba, pappa köpte en cupra som sin fösta bil. Adam blev äldre och blev intresserad i fotboll och så han börja i fotboll och Josef blev som en familj med båda två. Adam gick på fotboll i 3 år och fick kontrakt till Barcelona och körde sin första match mot Portugal och när Adam hade bollen men sedan råka springa på bollen och ramla så han kunde inte köra fotboll men efter ett tag så lämna han fotboll och hitta en fin tjej som han fick känslor för men han kände inte henne så han ville inte ta chansen att fråga henne om hennes nummer för hane rädd att hon ska säga nej för då kommer de vara stel tillfälle. men han gick för de och han kunde inte tro sina ögon när hon sa ja, men Adam gick hem och berätta för Josef och Montana och de blev glada för Adams skull. Adam hade pratat med henne ett bra tag så han gifte sig med henne och skaffade pengar och jobbade i mekonomen för det var hans intresse. där levde alla sina liv med glädje och lite sadness för Adams mamma e borta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra jätte bra rp, jag är samt duktig på att fixa en scenario som börjar spåra ut på dåligt sätt (jag har massa erfarenheter inom rp och de kan vara bra mitt rp e hög och bra)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? spelade på servern länge för ett tag sen sen sluta jag med fivem lite och nu kör jag på favo servern igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka