Nekad valentino1112 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

valentino1112

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? obsessedwithdx9

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Erik Karlsson är polis i Stockholm. Han är 23 år gammal och har precis fått tillstånd att bära vapen. Han växte upp i staden och ville alltid hjälpa till och göra gott för andra. Fast han är ung, jobbar han hårt och gör sitt bästa.

Erik började på polisskolan direkt efter gymnasiet. Han visste redan då att han ville jobba med att stoppa brott och hålla Stockholm tryggt. Hans familj och kompisar har alltid stöttat honom.

Att vara polis kan vara farligt, men Erik är försiktig och tränar ofta för att vara redo för olika situationer.

Fast han är ny som polis, har Erik redan visat att han är modig och duktig. Han tror på att alla ska behandlas rättvist och att alla ska känna sig trygga.

Erik Karlsson är en lovande polis i Stockholm, redo att hjälpa till och följa lagen för att göra staden säker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med att skapa roliga och spännande situationer för rollspel på servern. Det kan handla om att hitta skatter, lösa mysterier eller utforska fantastiska platser. Jag kan också hjälpa till att skapa karaktärer och berätta om deras äventyr. Med min hjälp kan rollspelarna ha kul och uppleva spännande historier tillsammans!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar eller spelar din roll med målet att ge motståndaren en chans att vinna eller att uppnå sina mål. Det innebär att du kanske inte försöker maximera dina egna fördelar eller vinna på bekostnad av den andra parten, utan istället strävar efter att skapa en balanserad och rättvis interaktion där båda sidor har en rimlig chans att lyckas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm är random deatmatch man dödar ngn utan anledninng och vdm är att man använder bilen som vapen och suntförnuft är logiskt tänkande och metagaming är att man tar information utanför spelen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och väldig respektfull person

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär. "
Du kan ansöka igen om 24 timmar.
Tips - Beskriv / Förklara mer om personlighet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka