Accepterad Valentino1 | Ansökan till Servervakt [gormstorm, Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino1

Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
-15
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad heter du på discord? Valentino1

Vad är ditt Hex:ID 110000100fe6c9b

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i nuvarande läget i gymnasiet i 2ndra klass. Jag pluggar inom VVs vilket jag tycker är väldigt kul & intressant då jag finner stort intresse inom det, efter skolan brukar jag oftast spela fivem med mina vänner om vi inte sticker ut då. På helgerna blir det mycket spelande, speciellt under kvällarna, vissa helger går jag på fester och liknande men kommer oftast hem och spelar när jag kommer hem från festen på natten. Men skulle annars säga att de minns blir nån timme/ några timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har sedan 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bild kommer i kommentarerna då jag ej kan lägga bilden här.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett stort ansvar precis som alla andra, vi ska se till att de spelare som begår "Mindre" straff får en avsägning eller kick från servern, däremot om de t.ex är en lallare kan vi svbanna personen sedan skicka in till staffsen som sedan kan förlänga bannen, Som spelare ser man ju ofta lallare, och folk som i allmänhet inte kan bete sig därför är de en väldigt stor fördel för oss att sitta som servervakter då vi troligtvis hittar fler lallare än staffsen, detta underlättar ju de för staffsen enormt att ha oss som kan banna folk sedan skicka in klipps till staffen så de kan förlänga deras staff. Jag anser också att servervakter har en uppgift att se till att spelarna sköter sig i sitt rpande, beter sig moget och visar en "förebild" för spelarna på servern.