Accepterad Valentino1 | Ansökan till Servervakt [gormstorm, Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino1

Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
-15
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad heter du på discord? Valentino1

Vad är ditt Hex:ID 110000100fe6c9b

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i nuvarande läget i gymnasiet i 2ndra klass. Jag pluggar inom VVs vilket jag tycker är väldigt kul & intressant då jag finner stort intresse inom det, efter skolan brukar jag oftast spela fivem med mina vänner om vi inte sticker ut då. På helgerna blir det mycket spelande, speciellt under kvällarna, vissa helger går jag på fester och liknande men kommer oftast hem och spelar när jag kommer hem från festen på natten. Men skulle annars säga att de minns blir nån timme/ några timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har sedan 2020

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bild kommer i kommentarerna då jag ej kan lägga bilden här.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett stort ansvar precis som alla andra, vi ska se till att de spelare som begår "Mindre" straff får en avsägning eller kick från servern, däremot om de t.ex är en lallare kan vi svbanna personen sedan skicka in till staffsen som sedan kan förlänga bannen, Som spelare ser man ju ofta lallare, och folk som i allmänhet inte kan bete sig därför är de en väldigt stor fördel för oss att sitta som servervakter då vi troligtvis hittar fler lallare än staffsen, detta underlättar ju de för staffsen enormt att ha oss som kan banna folk sedan skicka in klipps till staffen så de kan förlänga deras staff. Jag anser också att servervakter har en uppgift att se till att spelarna sköter sig i sitt rpande, beter sig moget och visar en "förebild" för spelarna på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta staffsens arbete samt få bort så mycket lallare från servern som möjligt så att spelarna kan få den bästa upplevelsen inom rpn det bara går. Jag vill även få bort spelarna som aktivt begår regelbrott och inte sköter sig, jag anser att jag ofta ser detta och därför anser jag att jag som servervakt kommer kunna bidra med mycket hjälp och få bort dessa spelarna så vi kan bygga upp unive på bättre spår. Jag vill även bli servervakt då jag anser att jag vill testa på något nytt och få en större roll och ansvar på servern då jag gillar servern mycket, jag är aktiv dagligen och kommer kunna bidra med ett got behov av min servervakts roll.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption eller abuse som servervakt kan ju användas för att få en fördel, t.ex att man bannar någon för man blir sur på personen eller att man revivar sig själv mitt under ett scenario för att slippa att dö, detta är ett grovt regelbrott och kommer alltid ske från min sida då jag anser att kurruption är för inkompetenta personer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka