Accepterad Valentino0735 | Medlem ansökning [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino0735

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? .valentinov2_

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Andersson. Martin är född 1991 och är 30 år gammal. Martin är född i Sverige och har en pappa som också ska flytta in i staden. Martins pappa kommer också ifrån Sverige. Martins pappa heter Göran Andersson och är 60år gammal. Martin ser framemot att få ett bra jobb där han får bra inkomst och har bra kollegor. Martin har brunt hår och bruna ögon. Martins intresse är att gymma och vara med polare. Martins drömjobb sen liten har varit sjukvårdare och Martin kommer försöka satsa på ambulans jobbet. Men pötsligt så dog hans pappa och livet fick en direkt vändning. Han tog en annan väg och kom snabbt in i det kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra massa bra roliga scenarion där motpartnern som kommer också ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för båda sidorna i ett scenario och ingame till exempel om man gör ett bank rån ingame så ska man spela för båda sidorna till exempel om jag åker en snabb bil som åker ifrån polisen lätt kan man åka lite långsammare så båda sidorna har kul och inte bara endast rånarna man ska vara rättvis mot båda sidorna så att båda har kul och inte endast bara en har kul även om man torskar ska man kunna komma därifrån med någon typ av vinst i bankrånet till exempel att alla flyr förutom en som blir tagen av polisen som sedan kanske ger ledtrådar till polisen så att man kan hitta de andra som rånde banken det är ett bra exempel tycker jag då båda kommer med vinst därifrån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming innebär att man inte rpar på skador vdm är vehicle deathmatch man använder bilen som vapen och metagaming är att man tar information utanför sin karaktär t.e.x sin vän säger kom hämta upp mig i discord det där kallas för metagaming och rdm är att man dödar någon utan anledninng

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka