Accepterad Valentino02 | Medlem ansökning [Didirk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad är ditt discord namn? Ahmad Whaleed#4507

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Ahmad Whaleed är en grabb på 19 år som kommer ifrån Malmvägen.
Ahmad jobbar med att sälja bilar för tillfället. Paul växte upp med en familj där han har 1 syskon som heter Johan Whaleed och en Pappa som heter Prince.
Ahmad växte upp med att hans mamma dog i cancer när han va 5 år vilket ledde honom i en djup depression eftersom dom hade svårt med pengar och jobbigt efter mammans förlust.
5 år senare när Ahmad hade fyllt 10 år så fick han ett intresse för bilar då hans granne hade köpt en BMW M3 då sa Ahmad till sin pappa (Sån där vill jag ha) Då svara Pappan tillbaka (Då får du jobba arslet av dig och spara ihop pengar till det)
Ahamd blev 15 år och hade precis fått sitt första jobb på Sports Car Center där han fort växte för firman då han sålde mest bilar för företaget som 15 åring,
Åren gick och när han fyllde 18 år och precis tagit körkortet så kom han hem till sin Pappa med en nyköpt BMW M3 och 5 kassor med mat,
Ahmad klev ur bilen och sa till sin pappa ( Jag gjorde de jag sa för 8 år sen pappa) Pappan skrek av glädje och tackade sin son för att han hade lyssnat på honom.
Ahamd är idag 20 år och har sagt hejdå till sin familj då han ska flytta till en nystad och förmodligen skaffa nya vänner och hitta nytt jobb då han har tröttnat på sin hemma stad.
Ahmad vill lära sig att ta eget ansvar och köpa egen lägenhet och flyga ner sin familj till en annan stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag ska kunna få ut maximalt av rp och kunna leva ut min karaktärs liv till fullå. Kunna bidra något till communityt och kunna sprida maximalt av min karaktärs egenskaper.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserat mig utav unive är att ni verkar ha ett bra community som är väll uppbyggt ni verkar ha scripts som ser unika ut och välgjorde. Det känns också som en bra server att börja mitt rp äventyr på.

Hur hittade du Unive? genom en polare som gav ett förslag på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att komma så långt som möjligt, bygga upp min karaktär genom att skaffa jobb och arbeta mig uppåt. Kunna nå fram till dem whitelistade jobben som t.ex. Mekonomen, Polisen och Sjukvården.
Kunna göra scenarion så realistiska som möjligt och efter likna hur min karaktär skulle aggerat på saker IRL fast ingame och som min karaktär Ahmad whaleed.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lite samma som på mitt mål med mitt rollspel. att kunna bli whitelistad och kunna arbeta mig uppåt både ingame och som medhjälpare på servernm som t.ex servervakt och support osv. när jag går med på en server så är jag dedikerad och lägger ned tid på att bidra till communityt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka