Accepterad Valentino02 | Medlem ansökning [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MrDogFamilyFuckYou/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad är ditt discord namn? Ahmad Whaleed#3267

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf Whaleed är 19 år gammal och är född i syrien men flyttade tidigt till en liten by utanför Göteborg med hans kusin Mustafa Chronius rygonti Milshidi Bilshidi ali Wallah Bre 2.4 kia AWD sportage Whaleed och moster där han tidigt började med kriminalitet på grund av de filmer han kollade på när han var yngre som till exempel scarface och maffiabröder.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf såg mycket upp till de killarna i filmerna och började långsamt men säkert forma sitt liv efter deras där han alltid försökte gå i de dyraste och finaste kläderna som han sett i filmerna.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf flyttade dock till Unive ganska snabbt efter han flyttade till byn utanför göteborg på grund av bråk och problem med rivaler från andra gäng.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf ville inte bara köra dyra bilar och gå i dyra kläder men också kunna försörja den lilla familj han hade kvar då det hände en olycka med resten av hans familj som han inte vill prata om.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf såg stora möjligheter i kriminella drog verksamheter där han hade hört från
några kompisar att det fanns stora pengar att tjänas snabbt som han är väldigt intresserad i.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf började med mer och mer grov kriminalitet och snabbt försvann hans riktiga mänskliga medkänsla och nästan alla hans känslor alls och han började snabbt bli ett som många kallat honom “monster”.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf såg inte problemet i att han inte hade medkänsla och kunde utan problem dölja hur han var på riktigt och på ytan till folk han känner och träffade var han en spastisk glad kille men på insidan var han känslokall lätt att hetsa.

Men Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf såg han känslokallhet som en styrka för att kunna driva hans kriminella bransch där han nu försöker utveckla och flytta över och koppla sig till de större gängen och samarbeta med dom för att nå sitt mål av ekonomisk frihet.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf jobbade hårt för att nå de större gängen och långsamt men säkert, person efter person så lyckades han bygga en bro mellan gängen.

Ahmad khaled obama habib munasar jalong schalong mustafa alhabeeb mushtheef kusheetf har nu byggt upp en stark relation till de större gängen i stan och hans stora intressen är nu är att: röka hasch, gå på klubben och försöka ragga upp en tjej. gå på bilträffar och som ahmad själv kallar det han gör “drifta cash”

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag ska bli medlem på unive för jag tar rp väldigt seriöst och försöker ha riktig inlevelse och bryter aldrig karaktär och jag har spelat här på servern väldigt länge utan att vara medlem (jag har spelat sedan kanske mars 2020 kan dock ha fel men ungefär) jag har skaffat många kontakter och många känner igen mig när jag är ute i staden och härjar som jag ofta är eftersom jag är inne och spelar ganska ofta nu för tiden och för att jag hjälper folk som är nya på servern med att typ ge dom bilar eller pengar för jag vet att det är svårt när man börjar på en server och jag vet att jag älskar det när någon hjälper mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig karaktär som många tycker om och bra seriös rp, jag lallade mycket för men har ändrat helt, jag rpar helt seriöst och tycker det är väldigt kul. Nästan alla jag träffar tycker om mig och har ett gott skratt över mitt långa namn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att jag inte rpar bara för att jag ska vinna, jag kan rpar för någon annas vinst i scenariot tex att jag rpar med ett annat gäng typ och jag låter dom vinna i scenariot för att sen kunna få bra hämnd på dom för att utveckla på rpandet

Hur hittade du Unive? jag hade precis skaffat fivem så jag kollade såklart efter bra svenska servrar då min kompis hade sagt att det fans bra svenska servers då hittade jag multistaden som det då hette så jag spela första gångerna när det hette multistaden för ett tag sedan men sen så blev jag upptagen med mycket annat irl så jag inte kunde spela så ofta. men nu är jag tillbaka och är ofta online

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka