Accepterad Valentino02 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? valentino

Vad är ditt discord namn? dorogon98

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Ahmad är en grabb på 20 år som kommer ifrån Malmvägen.
Ahmad jobbar med att sälja bilar för tillfället. Ahmad växte upp med en familj där han har 1 kusin som heter Johan Bernsson och en Pappa som heter Prince Whaleed.
Ahmad växte upp med att hans mamma dog i cancer när han va 5 år vilket ledde honom i en djup depression eftersom dom hade svårt med pengar och jobbigt efter mammans förlust.
5 år senare när Ahmad hade fyllt 10 år så fick han ett intresse för bilar då hans granne hade köpt en BMW M3 då sa Ahmad till sin pappa (Sån där vill jag ha) Då svara Pappan tillbaka (Då får du jobba arslet av dig och spara ihop pengar till det)
Ahmad blev 15 år och hade precis fått sitt första jobb på Sports Car Center där han fort växte för firman då han sålde mest bilar för företaget som 15 åring,
Åren gick och när han fyllde 18 år och precis tagit körkortet så kom han hem till sin Pappa med en nyköpt BMW M3 och 5 kassor med mat,
AHmad klev ur bilen och sa till sin pappa ( Jag gjorde de jag sa för 8 år sen pappa) Pappan skrek av glädje och tackade sin son för att han hade lyssnat på honom.
Ahmad är idag 20 år och har sagt hejdå till sin familj då han ska flytta till en nystad och förmodligen skaffa nya vänner och hitta nytt jobb då han har tröttnat på sin hemma stad.
Ahmad vill lära sig att ta eget ansvar och köpa egen lägenhet och flyga ner sin familj till en annan stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket seriös och rolig rp, Jag är väldigt aktiv och väldigt trevlig för det mesta, Jag bidrar med många olika och intressanta scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man helt enkelt rollspelar för att man själv inte ska "vinna" scenariot då de kanske inte skulle vara realistiskt eller något liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 12 timmars regeln, om min karaktär dör kan jag inte rpa som han i minst 12 timmar, Sunt Förnuft såklart ganska standard regel för alla servers, helhet att man skall vara vettig och inte göra helt efterblivna saker, RDM inte döda någon utan något vettigt RP bakom det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har rpat ganska mycket på olika servers inklusive denna, sammanlagt kanske 1000 timmar på rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag använder en gammal beskrivning av min karaktär! jag har använt denna innan för länge sen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka