Nekad Valentino02 | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/

Ditt Hex-ID: 11000010b52e161

Vad är din discord tagg? Dmot #4507

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min polare körde runt med sin epa på piren och jag stod och stampade på taket för vi skulle rpa eparaggare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare hade åkt till piren i hans epa för o kolla på bilar så va det en snubbe där i sin bil som blastade raggarmusik så min kompis sa att jag borde gå ut och dunka plåt och över discord sa att vi borde rpa lite som volvoraggare så jag gick ut o hoppade upp på taket och slog lite och sjöng med låtarna så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var i min åsikt en felaktig ban då jag inte lallade och bara rpa som epa pojke och skulle dunka plåt som dom gör. men kan förstå att de verka som jag lallade och inte tog det seriöst men det gjorde jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hade halv ooc någon gång och suntförnuft och lalla men har faktist spelat på servern i säkert över ett år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte dunkat plåt lika mycket och inte sjungt och hållt mig till min karaktär som jag rpar men tänkte att han kunde softa lite med och som raggare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ta det lungt och överdriv inte

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka