Accepterad Valentino02 | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/

Ditt Hex-ID: 11000010b52e161

Vad är din discord tagg? Dmot #4507

Vem var det som bannade dig? al3x

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall i twitter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag försökte sälja mat o skit genom twitter men jag skulle ju faktist komma med maten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade softat ett tag me några så ser jag hela tiden i twitter att det är oli ka företag som gör reklam o grejer så jag tycker att jag ska göra det så jag skriver "ahmads hemmagjorda koldolmar är aktivt kom och köp dari med vitlökssås, koldolmar med vitlökssås" sen skriver min polare att det är hemleverans. så jag lägger upp de några gånger o tänker inte på de så mycke för jag tänkte ju faktist åka o köpa koldolmart och ge dom för jag är ganska säker på att de fof finns koldolmar i butiken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte en felaktig ban men tycker de skulle va bättre om någon kanske skrev och varnade mig istället för att banna mig direkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Halv ooc för säker ett år sedean och sen några lall men det mesta för länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte haft med dari med vitlökssås och inte skrivit de så mpnga gånger

Har du lärt dig någonting efter din ban? lalla inte i twitter och skriv inte så mycke

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka