Nekad Valentino02 | Ban överklagan(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198150246753/

Ditt Hex-ID: 11000010b52e161

Vad är din discord tagg? Dmot #4507

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var för att jag och en polare softade i hans epa och jag började göra lite narr och av epa raggare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare hade åkt i hans epa som han precis fulltrimmat för att vi skämtar lite om snabba epor irl för jag nyligen raceade en epa irl med vanlig bil så vi åkte dit och skulle leta efter en fulltrim epa som jag skulle köpa men när vi kom dit så var det en snubbe som blastade raggarmusik ur sin raggarbil så jag hoppade ur epan och började sparka på taket på hans epa (med hans tillåtelse) och sjöng med lite i låtarna men efter jag hade sparkat lite o hoppa ner så blev jag bannad. jag lallade inte jag hade ba lite kul och härmade raggarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den var felaktig för jag inte lallade men jag kan förstå att det kan verka som att jag lallade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. halv ooc och sunt förnuft vet jag men tycker att det är lite avstängningar beroende på hur länge jag spelat på multi i säkert över ett år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske inte sparkat på bilen och sjungt med eller inte lika mycket och inte överdriva med raggeriet

Har du lärt dig någonting efter din ban? hålla mig lugn och inte överdriva med rpandet

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka