Accepterad Valentino02 | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentino02

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MrDogFamilyFuckYou/

Ditt Hex-ID: 11000010b52e161

Vad är din discord tagg? Ahmad whalers len#3267

Vem var det som bannade dig? jacob

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Sunt förnuft - Lootar random person när han buggar i dina händer Går ut om: 2 dagar 2 timmar 34 minuter Placerad av: Jacob

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sökte igenom en kille som tydligen lämade när jag sökte igenom honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fattade inte för äns idag varför, nu när et är 2 dagar kvar bara att det var när jag var på södra motorvägen och körde och såg en deckad kille där så jag stannar och hoppar ut för att se om han va död eller bara låg där men han var död så jag gör som jag alltid gör och kollar om han har legg på sig så jag vet vad han heter och det hade han så jag kollar på det men nån gång under den tiden så lämnar han tydligen som jag fick veta idag av min kompis som jag spelar med han sa att killen som jag sökte igenom lämnade och då förstod jag bannen, det var inte med mening och skulle inte göra det med mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker att det var rätt att banna mig även om jag inte visste för jag gjorde ju fel egentligen, men det kommer jag se till att försöka att inte göra igen, kanske hålla koll på om personen lämna eller inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en del lall och suntförnuft. och powergaming nån gång men har ju vart på servern i säkert över ett och ett halvt år nu så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? varigt mer uppmärksam till personen jag sökte igenom och bara lämnat det eller kanske slutta kolla på folks legg när dom är död men jag tycker att det utvecklar rpn lite för det känns ganska realistisk att veta personens namn om dom ligger deckade på gatan för att tex ringa familjemedlemmar eller för att underlätta när ambulans kommer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vara mer uppmärksam och tänka lite snabbare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka