Accepterad valentino | Medlem ansökning [Skyline]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

valentino

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199250469324/

Vad är ditt namn i verkligheten? kirellos

Vad är ditt discord namn? Valentino💯#0243

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Abdi Montana han är uppvuxen i Syrien han är 21 år gammal han hade en svår uppväxt hans familj var kriminella men hans hjärta var alltid vid det goda han ville alltid bli polis och hans dröm var o få bort de kriminella från sin familj o göra dom goda han älskar o hjälpa folk han är snäll omtänksam finns där alltid om de behövs för nån han bryr sig mer om andra än sig själv han älskar o hjälpa folk han är jätte godhjärtat han vill göra naturen så bra som möjligt o han hoppas han blir polis så att han visar att han är på rätt sida och om han t.ex. han ser någon bli utsatt för mobbning eller nåt sånt då ingriper han o sätter stopp för de men han är godhjärtat o snäll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en bra och lojal spelare som är bra på rp och har läst alla regler jag kommer att göra mitt bästa för o göra min rp nivå så bra och min karaktärs dröm är ju o bli polis och man måste ju vara medlem för o vara polis men jag ska bli medlem för jag kan mycket om rp har rpat i nästan 2 år och jag kommer rpa flera år till här på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få seriösa rpare och inga lallare och få servern till en rolig nivå med alla andra ig jag är en ganska alvalig rpare jag tar jobbet på allvar rp på allvar allt möjligt man kan ha kul ibland men sen ska man ta de på allvar för annars blir de inte kul och om alla tänker på sig själv och rpar på ett bra sätt då tror jag de här blir mycket bättre server än vad de redan är men servern är bäst ändå jag kommer göra mitt bästa för o göra rp nivån så bra som möjligt. Vad innebär det att man kan ska spela för motpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för ens egen vinning utan att man ska rpa för det som är verklighetstrott och inte att ha i ens baktanke att man ska vinna utan man kan låta andra personer i Unive att vinna.

Hur hittade du Unive? genom youtube,twitch,vänner och streams och när jag testade servern tyckte jag den var attraherad och tyckte att det var den bästa servern jag har kört och det är sveriges bästa server

Tillbaka