Accepterad Valentino/LallarN Chefs-jobb ansökan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valentino

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Försvarsmakten

Vad heter du IRL? Valentino

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1000

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har ej så mycket erfarenheter men har vänner som varit det som jag kommer kunna få mycket råd av. Det är ett jobb jag länge velat ha och kommer göra mitt bästa. Jag kommer anställa min vän som var det förut och han kommer kunna stötta mig.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det är ett jobb jag länge velat ha och har varit ett dröm jobb för mig. Jag vill bli chef för att kunna styra "större" beslut inom staden. Jag vill bli chef för jag älskar "rollen" som chef och hur man tar beslut som en chef. Jag väljer just detta jobb för att det är ett roligt jobb med mycket att experimentera. jag gillar när jobb är spännande och roliga. Jag kommer trivas extremt mycket och är en bra och snäll chef.

Varför ni just borde ta mig är för att jag kommer ta detta jobb extremt seriöst. Jag har även mycket erfarenheter inom chefs yrket som inte många andra har. Som är en snäll och rolig chef som är rättvis och beter sig lika mot alla. Jag är extremt aktiv och ni kommer inte kunna ångra er. Jag vill även bli chef för att kunna uppmana roliga scenarion med kriminella och därmed utveckla servern. Jag tycker själv jag är en bra rpare och är lätt mogen för att kunna hålla i en sådant stort yrke. Jag kommer vara seriös och vara en chef just ni ska ta för att jag kommer hålla mig till detta jobb vad soim än händer och därmed utveckla det ett enormt till det bästa jag kan. Jag kommer ta det bra på ett bra rp sätt med att göra planer ig, hur det gäller, utbildning och liknande.

jag kommer vara en rättvis chef som sagt. Jag vet hur man beter sig med dem tyngre vapen och hur man tar hand om dem. Jag kommer vara noggrann med vilka som använder tyngre vapen och vilka som får och inte får. som sagt vet jag hur man behandlar kraftigare vapen och vad just detta yrke innebär.

Jag kommer vara noggrann som chef och hålla mycket koll. Hur jag gör är att jag är aktiv och ser till lite då och då att dem inte begår tjänste fel. Som chef kommer jag vara hård och om man gör ett allvarligt fel får man stå för det. Jag kommer också se till så ingen är utstött eller mår dåligt för när jag styr opch ställer ska alla behandlar likadant och ha kul på sitt jobb. Jag kommer som chef ha rättvisa löner där folk får det dem förtjänar. Jag kommer höjas folk om jag märker att dem är aktiva och gör ett bra jobb. Jag kommer sänka (kan leda till sparken) till dem jag märker inte är aktiva och inte beter sig inom detta yrke. Som chef kommer jag se till så att folk som jobbar som detta yrke helst ska ha erfarenheter som vara mogen och kunna bete sig.

kommer även sätta upp ett system med 3 varningar där man har 3 varningar innan man blir sparkad för då har man visat att man inte klarar av jobbet (beror på, Om man verkligen gör stora fel får man parata med mig och så får vi komma fram till om man får behålla jobbet eller ej) . Jag vill även kunna bygga upp en bra kommunikation inom Försvarsmakten vilket är väldigt viktigt.

Jag vill även kunna få en bra kommunikation/kontakt men SÄPO eftersom de också ör en liten del av vårat yrke om det t.ex. gäller razzia osv. Jag vill även kunna ha sjukvården nära oss eftersom en kollega alltid ska må bra och vi vill att vården alltid ska kunna ha en liten extra hand hos oss.

Beskriv din karaktär?
Finsken Jönsson, 28 år gammal, 187 cm lång. Finsken är en kille som är 50% från finland och 50% från sverige. Finsken är en rolig kille med en glad humor. Finsken har hela sitt liv varit med i arme för att hjälpa sitt land. Det gick bättre, Bättre och bättre. Efter ett tag fick han mycket beröm och fina kommentarer om hans snabba arbete så han bestämde att ansöka om chef nu när den förra har slutat. Finsken på sin fritid fiskar eller spenderar sin tid med nära vänner. Sedan liten har han alltid haft ett toppen liv och kan inte önska sig ett bättre. Finsken är väll tränad och gillar att gymma. Det här är finsken.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag hela dagarna
unegfär:
Skola: 15:00-00:00
Helg/lov: 08:00-03:30 (kan bli senare)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? ja

1603481777398.gif

Senast ändrad:
+rep Kung är du, förtjänar detta jobb då jag vet att du kommer göra det exremt bra! :) <3

Mvh Tedde
(Discord) Teddechu#8207
Öppen pm!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka