Nekad Valentino | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentinox

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Valentino

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bilfirman

Vad heter du IRL? Valentin

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Håller inte riktigt koll men runt 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag jobbade där ett tag och det är sjukt roligt jobb och sjukt sköna personer allmänt som jobbar där. Det är även ett jobb som gör mig glad och som får mig att vilja vara där varenda dag. Jag vill även jobba där för jag har väldigt mycket erfarenheter inom bilar och inom att sälja bilar. Jag är snabb på jobbet och sedan vet jag även hur man ska bete sig som en chef. Detta känns som det rätta jobbet för mig för jag är mogen nog för min ålder att ta detta beslut.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet mycket väll hur man ska bete sig inom chefs-rollen både ig och ooc. Jag är medveten om reglerna inom bilfirman som att det är greenzone och att man inte ska sälja för inköps pris. Jag har säljt mycket bilar i mina dar och jag vet hur ma gör allt och enligt mig är jag en bra person på att styra och ställa. Jag är en person som är sjukt insatt i bilar och med mig kommer det bli ett lättare jobb för bilfirman.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Kashmir och är 28år. Kashmir’s största dröm är att bli chef över ett stort företag (t.ex bilfirman) Det är något han alltid velat vara. När Kashmir va liten så hade hans pappa alltid sagt till kashmir att han är en bra person imon bilar och alltid gillat att kolla och köra i olika bilar med sin pappa. Kashmir’s största intresse är ju såklart bilar sen när han va lite lärde även hans pappa hur man ska bete sig och hur man ska va som en chef inom ett stort företag. Idag är som sagt Kashmir 28 år och jobbar som erfaren i bilfirman. Kashmir är ingen som bryr sig om sin hudfärg eller hur nån ser ut utan han är en ”fair” person som är lika mot alla. Kashmir är även väldigt mogen,snäll,lojal, och värdigt rolig för att hålla stämningen inom bilfirman.

Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag:)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart finns ingen bättre än Multistaden❤️

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?

Har du läst våra Regler? Ja

Gömde skriva till frågan ”vad har du för erfarenheter” att jag har varigt vice chef i andra städer så jag vet mycket väll hur man beter sig och vad jobbet är som en chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka