Nekad Valentino | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valentino

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Valentino

Hur gammal är du? 13 fyller 14

Hur många timmar har du på Fivem? 700+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli polis för att det är ett frön jobb för mig då jag även skulle bli polis men eftersom chefen lämnade hade jag ej chansen. Polis för mig är ett jobb som krävs att man är mogen och kan ta bra beslut och hålla i en stor lår, Själv tycker jag att jag kanske är lite ung men eftersom jag själv tycker jag är mogen och extremt aktiv tycker jag att jag ska få en chans som rikspolis. Jag har även varit chef på andra jobb så jag vet hur saker skall ske och liknande. Som polis kommer jag styra det på samma håll som förra chefen då jag själv tyckte att han gjorde ett bra jobb. Jag kommer ej låta folk bara bli anställda direkt utan det kommer krävas mycket för att kunna bli en polis. Jag vill också att folk ska förstå vad rätt är och jag vill även få en strängare kår.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Securitas som är en ganska bra erfarenhet samt har jag varit chef 2 gånger innan som jag tycker är bra för att få vet ni om att jag vet hur man styr större saker. Har däremot aldrig varit polis förut men har kollat mycket när andra jobba osv så jag håller ändå lite koll på läget.

Berskiv din karaktär? Valentino Matovic, 28 år gammal, 187 cm lång. Valentino är en snäll kille som är väldigt lojal och rolig. Valentino har hela sitt liv drömt om att bli polis samt pluggat hela sin skolgång för att kunna nå sitt mål som polis. Valentino är väldigt ärlig av sig och säger det mesta han tycker osv och om nån gör fel så säger han till dem så de lär sig av sina misstag. Valentino kan också såklart vara hård av sig och då undrar ni säkert vad jag menar med det och det är när man inte är för snäll utan han är såklart lite sträng. Valentino gillar att fiska och det är även hans hobby. Hur valentino är rolig är med att han kan göra roliga skämt när det behövs och han håller en bra stämning.

Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag efter skolan till 00:00 men på helger så fort jag vaknar till sent på natten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka