Nekad Valentino | Chef-jobb ansökan [ Mendion ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valentino

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? AUTOEXPERTEN CHEF

Vad heter du IRL? Valentino

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag gillar bilar extremt mycket och jag vill därmed trimma bilar samt utveckla min bil kunnighet och såklart autoexperten. Jag vill gärna stå för autoexperten och få det mera framgångsrikt och så det är flera anställda där samt flera aktiva. Jag är en erfaren mekaniker eftersom jag jobbat som det förut och samt vet jag hur man driver företag om bilar eftersom jag är vianor delägare nu. Jag är en rättvis chef och en bra chef som är mogen, snäll och lojal.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt har jag jobbat som sutoexpert förut samt är jag vianor delägare nu och vet hur man fixar bilar och hur man ska bete sig i ett kund bemötande.

Berskiv din karaktär? Berlin Obione, 28 år gammal, 187 cm lång. Berlin är en kille som är extremt rättvis, snäll, lojal, rolig. Berlin är väldigt bil kunnig och har ända sedan han var extremt ung gillat bilar. Berlin gillar torra skämt och han gillar att skämt när han känner att hans vänner/kollegor känner sig nere. Berlin brukar fiska eller jogga på sin fritid, Hans hobby är att fiska och det gör han när han behöver vila lite. Varför han gillar att fiska ä för han gillar lugnet och hur spännande det är när man fångar ngt.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardag: 15:00-00:00
Helger: 09:00-04:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tror jag sätt 10 ansökningar av dig på 4 dagar gällande chefs jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka