Nekad Valentino | Chef-jobb ansökan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valentino

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Valentino

Hur gammal är du? 13 fyller 14 9onde november

Hur många timmar har du på Fivem? 800+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att just nu tycker jag vianor är lite kaos och det behövs definitivt flera aktiva anställda. Varför jag just vill bli chef där är för att jag jobbat där förut och vet om att det är ett extremt roligt yrke och ett jobb som är extremt kul. Jag gillar även yrket som chef då jag varit bil mekaniker samt bil försäljare (chef i både dem jobben) så jag vet mycket väll hur man håller i ett företag och hur man beter sig. Varför jag vill bli chef är för att jag vill få jobbet mer framgångsrikt och som sagt mera aktivt, Såklart är det inte bara därför utan det är ett jobb jag brinner för och känner mig mogen nog för att hantera ett stort företag som vianor. Jag är snäll och rolig och kommer vara extremt allvarlig som chef och vara en schysst chef. Jag vill se struktur i arbetet och mer utveckling och en chef som faktiskt stannar, jag kan lova er att om jag får chansen som chef kommer jag stanna för just nu funkar det inte med att folk bytar jobb 24/7. Det finns ingen som hindrar mig från just detta jobb och jag kommer alltid göra mitt bästa för att hålla vianor till en bra plats där alla är välkomna med att fixa sina nya fina bilar. Mitt mål kommer att vara att kassan alltid ska gå + och uppåt, ser jag att något ej stämmer är det mitt jobb att se till vem det är som kanske ej ger faktura eller trimmar sina egna bilar (som jag får höra att många gör). Själv ser jag mig som en perfekt och aktiv person för just vianor efter som jag är aktiv varenda dag och på nätterna. Som person som chef kan jag även ta mycket kretik som inte så många andra personer kan och med det kan jag ta det positivt som om ngn t.ex. säger att jag har en dålig attityd då kan jag ta det positivt och sedan ändra på min attityd. När jag varit chef förut fick jag faktiskt mycket goda kommentarer och om jag får chansen att bli vianor chef är det mitt mål att kunderna mår bra och trivs och får vad de vill ha och att kassan går upp och att folk tycker att jag är en bra chef såklart. Som sagt har jag jobbat där förut och tyckte det vara kul och kan ej föreställa mig då hur kul och coolt det borde vara att ha äran som chef inom just det yrket. Hur en chef för mig ska vara är Mogen, kan ta kritik, snäll, lika mot alla, aktiv, diseplin inom discord osv, Själv tycker jag att det passar mig perfekt och jag hoppas att ni också tycker det. Angående tålamod har jag till 100%, Det är lätt att man vill byta jobb lite här och där men får jag chefs-rollen i mina händer lovar jag att se till så att det är ett aktivt ställe där det bara går +++ i kassan och om det gör det får folk mer lön och på det sättet utvecklas hela vianor och alla anställda . Om jag får chansen som vianor chef kommer ja hålla mig till det och det kommer inte va något som kommer kunna stoppa mig!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt har jag jobbat där förut och vet allt om fakturering osv. Jag har varit chef förut och vet hur man ska bete sig och hur man driver företag på ett bra sätt.

Berskiv din karaktär? Valentino mantanovic, 28 år gammal, 187 cm lång. Valentino är en jätte snäll kille som bor ensam men är ute mycket med sina vänner. På Valentinos fritid brukar han fiska med sina kompisar eller vara ute och jogga, Jogga och fiska är en sak som Valentino har som hobby och det är nått han gillar för det är lungt och allmänt skönt ibland när man känner sig lite stelt. Valentino har även ett smeknamn som nästan alla kallar honom och det är ”Valle”. Valentinos personligheter är extremt snäll, rolig, lojal, kreativ. Hans framtid vill han att han ska bli vianor ägare för det är ett jobb som hans pappa för länge sen ägt och nu vill han ta över och vara lika framgångsrik och duktig som hans pappa. Detta är min karaktär valentino!

Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag från ungefär 15:30-22:00-00:00. Men på helger 09:00-03:00-04:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
+rep
vilken jävla ansökan, skit snygg ansökan, och du skulle defenitift passa som vianor chef. lycka till!

-rep tjatar om reps i dcn
Bad dig om en tjänst samt tvingade jag inte dig eller spammade att du skulle skriva det så förstår ej hur det var ett slags ”tjat” men okej du får ha dina åsikter :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka