Valentinox
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Valentino
Länk till din steam profil: Wagner
Vad är din discord tagg? Valentino#5995
Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern
Vad är du bannad för? För att jag hade 2 varningar och fick min 3de
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt jag metagamade och frågade om kartellen behöver medlemmar.
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag för powergaming
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nä värkligen inte ångrar det sjukt mycket och skulle tänkt 2 gånger innan jag skrev det
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska ta någon fakta ooc utan man ska ta all fakta ig
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: Wagner
Vad är din discord tagg? Valentino#5995
Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern
Vad är du bannad för? För att jag hade 2 varningar och fick min 3de
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt jag metagamade och frågade om kartellen behöver medlemmar.
Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag för powergaming
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nä värkligen inte ångrar det sjukt mycket och skulle tänkt 2 gånger innan jag skrev det
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska ta någon fakta ooc utan man ska ta all fakta ig
Har du läst våra regler? Ja