Nekad Valentino | Ban överklagan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valentino

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/Valentino

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Valentino

Vad är din discord tagg? Valentino #5995

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Typ "the user is banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var WL på en annan server som har gått bakom ryggen på multistaden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade deras server sedan kom leo och leon och spred bilder på när jag va på deras server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rätt och jag ångrar mig enormt däremot lämnade jag deras server osv men det var fortfarande extremt dumt. Det var dumt av mig att bli wl på den server och jag ångar mig extra mycket nu när jag har fått reda på allt den servern har gjort mot multi. Men ja som sagt var den Rätt och jag står för mitt fel och skulle kunna göra allt för att kunna få en ny chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var extremt länge sedan jag var bannad men jag har lärt mig av mina misstag. Däremot har jag aldrig varit bannad på dcn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag kunde valt att inte spelat på servern från första början eftersom jag e medveten om att man inte ska spela på andra servrar och speciellt inte den jag spela på. Jag kunde ha gjort saken mycket annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att hålla sig till en server. Man aldrig ska spela på en annan server när man är wl på multistaden.

Har du läst våra regler? Ja

+rep extremt omoget av dem att dra upp gammalt skit du förtjänar verkligen inte att vara bannad tycker hela denna grejen är löjlig så du får den fetaste +rep min broder

+rep extremt omoget av dem att dra upp gammalt skit du förtjänar verkligen inte att vara bannad tycker hela denna grejen är löjlig så du får den fetaste +rep min broder
min fkn broder magick, Dina ord betyder fett mycket, Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka