Valentino | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valentino

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad heter du på discord? Valentino#5995

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varenda dag från 15:00 till 22:00-00:00 men på helger från när jag vaknar till sent på natten.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle satt mig i en support och tagit in folk och pratat samtidigt som jag speccar runt ig. Jag hade kollat mycket i forumet och i discorden. Jag hade gjort som de festa staffs hade gjort. Jag hade sett till så servern är stabil och hade speccat runt och gått på alla reports som möjligt. Som staff hade jag även tagit vara av att prata och lösa saker eftersom det är en sak jag verkligen gillar. Om jag blir staff igen hade det värmt hela mitt hjärta och jag hade fortsatt göra mitt bästa! Som staff kommer jag även ordnat event när jag känner att det behövs tillsammans med resten av det underbara staff teamet. Jag hade även pratat mycket med staffsen för att jag tycker det är allmänt kul och till dem nya staffsen kommer jag alltid finnas där för och hjälpa dem med allt nytt! Som staff hade jag också såklart lärt ut för dem nya. Pratat mycket med folk i support, Varit allmänt skön. När jag tar reports kommer jag även kunna använda mig av /toggleid som är en bra fördel till staff arbetet. När jag åker till /reports kommer jag först se vad som händer, Om det är ett scenario väntar jag tills det är slut men medans jag väntar då kan jag så länge ta deras id samt trycka (Page up) och sedan klippa sedan tar jag dem till support och diskutera vad dem håller på dem osv, Och om man lämnar har jag hans steam osv. Som staff kommer jag även kolla:
WL ansökningar mycket för att kunna få in mer folk i servern och se till så att dem kan reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer ta support och kunna lasta ner dem andra staffsen, Jag kommer även göra mitt bästa för att få folk lära sig reglerna. Jag kommer även få bort moddare och liknande om jag hittar dem på servern och på det sättet kommer jag få servern bättre. jag kommer även peppa staffsen mycket och prata med dem mycket så alla mår bra och så jag kanske kan få dem bli mer peppade för att göra staff arbete. Hur jag kommer bidra också är att om jag år på många reports och löser saker i forumet samt discorden blir det extremt mycket lugnare jobb för alla andra staffs. Om jag blir staff igen kommer jag göra mitt bästa för att kunna bli promatad till högre ranker och på det sättet kunna utveckla servern mer och mer. Hur jag ska få servern bättre blir nog också med att om jag t.ex hittar en bugg så kan jag genast på ett snabbt och enkelt sätt kontakta Phillip så fixar det säkert sig. Jag vill även kunna göra roliga event för servern och få folket ha det lite mer kul än vad med hade innan. Jag kanske också blir jobb-ansvarig som också kan utveckla servern till tillräckligt mogna folk som kan ta rätt beslut och kan få andra folk tjäna ihop pengar.
till dem nya staffsen kommer jag alltid finnas där för och hjälpa dem med allt nytt som även kan få mycket förändring!
Jag kommer även kolla mycket WL ansökningar som är bra för att på det sättet kan jag få in fler personer i servern och se till så att dem kan reglerna, kan dem inte det så lär jag ut dem.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja jag har varit staff tidigare så jag vet hur allt fungerar :) (På denna servern)

Har du några tidigare erfarenheter? Ja som sagt har jag varit staff tidigare som jag själv tyckte gick bra. Jag kan även alla commandos och hur man svarar i forumet osv. vet även hur man ger roller och hur man gör allt ig och om det kommer något nytt har jag vänner i staff teamet som kan hjälpa mig :)

Vad kan du om skripts? Vet inte hur man kodar scripts men vet alla commandon.

Varför vill du bli staff? För att jag var det tidigare och tyckte det var extremt kul. Jag gick på reports varenda dag samt gillade alla i staff teamet. Jag vill bli staff för att jag helt enligt älskar det. Jag vill fortsätta kunna utveckla servern och kunna göra det jag gillar. Jag vill kunna få bort trollare och kunna lära folk reglerna. Jag vill även kunna bli en större del av servern och på det sättet visa att jag är en "Äkta Medlem i familjen". Jag vill även bli staff för jag känner mig mer trygg som det och har även extremt kul. Jag vill även bli staff för att kunna lära ut regler och kunna ta "större äranden" och kunna utreda stora scenarion. Jag vill även kunna ta support och kunna utreda ban överklagelser i forumet. jag vill också bli staff för att jag tycker att jag uppnår de kvar som krävs för att bli en staff. Jag tyckte själv att det gick bra förut då jag även fick bort en massvis av lall och trollare, Jag vill även kunna ha lite mer respekt och om jag har mer respekt lyssnar mer folk på mig och om dem gör det kan jag både lära ut regler för dem nya och lösa stora scenarion och ibland små saker. Jag har även varit servervakt och jag vill som sagt kunna bli en större del av servern och kunna ta större beslut än en kick. Jag vill även kunna gå på reports eftersom jag tycker det är extrermt kul. Jag vill bli staff för att jag hjälper till med servern samtidigt som jag har kul! :) Mitt mål som staff kommer att vara att göra servern stolt och göra det bästa jag kan! Jag tycker även att detta inte ska vara det sista gången jag ska vara staff utan jag älskar mitt straffarbete och kommer kriga för att kunna få tillbaks det. När jg var staff så var jag inte så svarade jag inte på så många ban överklagelser men det är något som jag har tänkt på och om jag får äran att få en ny chans kommer jag lova er att det kommer ändras :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på Multistaden och det kommer jag för evigt göra :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Det är förstått :)

Senast ändrad:
Nekad. Demotade/avgående staffs måste vänta minst 1 månad för att kunna få möjlighet till staff igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka