Valentino | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valentino

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad heter du på discord? Valentino#5995

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varenda dag från efter skolan till 00:00 men på helger så fort jag vaknar till sent på natten.

Vad skulle du göra om du blir staff? Skulle börjat med att ta många support sedan hade jag gjort tider samt kollat vad som behövs t.ex om ngn skriver i ooc chatten "Ta reports staffs!" så hade jag gått ig för att kunna ta flera reports eftersom jag märker att det behövs. Jag hade även varit i support samtidigt jag är ig för det blir både lättare och snabbare om t.ex nån blir rdmad och jag måste komma snabbt. Jag hade även kollat mycket i forumet och sett till så folk har lärt sig efter sina fel. Som staff kommer jag även lära ut regler för dem nya och alltid göra mitt bästa. Som staff tycker inte jag man ska banna folk på direkten utan man tar deras steam sedan tar dem till support och frågar där och om det loggar kan jag snabbt och enkelt banna dem eftersom jag har deras steam. Om jag får chansen att bli staff kommer jag ej skaffa jobb utan kommer bara sikta på staff arbete! Om jag ser någon som sitter support medans alla staffs tar någon annan kommer jag ställa upp och det gäller samma ig och i forumet. Som staff kommer jag även mest kolla runt så jag kan hålla koll hur folk beter sig osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Hur jag kommer bidra är att jag kommer vara extremt aktiv och se till så inga moddare eller trollare befinner sig i servern bara för att förstöra. Jag kommer även lära ut reglerna osv till dem nya så dem lär sig snabbt hur man rpar i servern och tips om att dem kan läsa reglerna för att lättare kunna förstå. Jag kommer även lasta ut dem andra staffsen så dem inte behöver stressa. Jag vill t.ex bli staff nu för jag märker att det behövs och ajg kommer göra mitt bästa för att kunna bli promotad och därmed kunna bidra mer med t.ex discorden. Som sagt har jag varit staff innan och kommer även kunna lära ut för dem nya staffsen.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Yes det har jag (på denna servern)

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt har jag varit det förut och jag kan alla regler mycket väll samt kan jag alla commandon och lär gärna ut till dem nya staffsen!

Vad kan du om skripts? Kan inte koda men kan alla commandon

Varför vill du bli staff? För att jag vill utveckla servern och kunna ställa upp för saker jag älskar. Jag var staff innan och tyckte extremt mycket om det och jag kommer göra mitt bästa för att få en ny chans och börja om på nytt. Staff är ett jobb som krävs att vara mogen och kan ta bra beslut och jag tycker själv det låter som mig. Jag vill även bli en större del av discoden, forumet och servern och kunna bevisa att jag är en äkta "del av familjen". Även n u när jag har många nya vänner i staff teamet kommer jag enkelt kunna lära ut för dem hur det fungerar som staff med alla commandos osv. Jag vill även bli staff för att kunna lära ut regler och lösa större scenarion och kunna sitta i support. Jag tycker jag är mogen nog för att kunna ta klivet och jag skulle mer än gärna vilja bli en staff eftersom jag just nu är servervakt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på Multistaden och det kommer jag för evigt göra :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Det är förstått :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka