Nekad Valentino | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valentinox

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Valentino

Vad är ditt discord namn? Valentino#5995

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Mille#2088

Av vilken anledning ska personen avrättas? För att jag och han och några andra va ett gang då han va lite konstig och betedde sig lite speciellt då vi får reda på att han har svikit oss och slutat. Efter bara någon dag dödade han även en av mina väldigt nära vänner. Han svek oss rejält och vi alla är sjukt besvikna och arga då detta är det sättet som han får ”reveng” bara en liten stund senare får jag reda på att en till hade död och det vart då jag fick droppen. Vi alla är sjukt arga på honom och vi kommer aldrig förlåta honom efter det han har gjort mot oss detta vart den ända saken vi kan göra för att kunna få bort han efter att ha dödat oss och taggigt knivar och liknande från oss.

Hur ska personen Avrättas? Vi kommer säga att vi vill snacka med honom fast det är då vi kommer kidnappa han och tvinga han ta upp händerna så vi kan ta alla slags självs försvar han har/vapen. Efter det kommer vi tvinga han med vapen att hoppa in i bilen. När han hoppar in i bilen kommer vi köra lungt och stilla så ingen polis misstänker någonting eller tar oss. Medans vi kör kommer vi lägga en ”marker” på piren och det är där vi kommer avrätta han. Vi kommer ta ut han ur bilen är och sikta vapen det första vi gör sen kommer vi tvinga han klä av sig sina kläder och då kommer vi skjuta han i huvudet och sedan lägga hans lik i vattnet.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock 17 och switchblade/kniv

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 4ra stycken men om vi är 3 kan det också funka.

Vad heter personen ingame? Milleton

När ska han bli avrättad? Så fort alla är inne och när det är ett bra läge men så snabbt som möjligt.

Blev inte din karaktär avrättad som du var med i gäng med? :)

Tycker personligen att erat scenario hur ni ska utföra detta är extremt kort och tråkigt.

ni ska ungefär Kidnappa honom - åka till piren - tvinga han klä av sig kläderna - skjuta han - slänga han i vattnet.

Tycker personligen att erat scenario hur ni ska utföra detta är extremt kort och tråkigt.

ni ska ungefär Kidnappa honom - åka till piren - tvinga han klä av sig kläderna - skjuta han - slänga han i vattnet.
ja jag vet men vill bara få bort han ur stan

Jag skulle neka det pga så sjukt tråkig och oengagerad avrättning. Men jag väljer att inte bestämma i detta läget.

Jag skulle neka det pga så sjukt tråkig och oengagerad avrättning. Men jag väljer att inte bestämma i detta läget.
okej tack men kan du fråga nån annan så jag kan få ett svar

Nekad! Väldigt tråkigt scenario av det hela, ska man göra något tycker jag det ska pågå lite längre än att man kidnappa åker till piren och skjuter.

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka