Valentinox
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Valentino
Vad är ditt discord namn? Valentino#5995
Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Gnompus Warrior#8345
Av vilken anledning ska personen avrättas? Han va med i mitt gang med det ända han gjorde va att sno våra alla våra 4 Guns och sedan lämnade oss direkt efter för att kunna ge dem gunsen till ett annat gäng som vi är i krig mot.
Hur ska personen Avrättas? Vi kommer lura honom att komma till oss sedan så kommer vi kidnappa han och ta de värdefulla saker han har och sedan kommer vi köra till piren då vi kommer skjuta honom huvudet eller dränka honom till döds
Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock 17 kniv/switchblade , slagträ
Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 5-6
Vad heter personen ingame? Ingen aning faktis kommer däremot ta hans id-kort
När ska han bli avrättad? När alla mina grabbar är inne och när han inte gömmer sig
Vad är ditt discord namn? Valentino#5995
Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Gnompus Warrior#8345
Av vilken anledning ska personen avrättas? Han va med i mitt gang med det ända han gjorde va att sno våra alla våra 4 Guns och sedan lämnade oss direkt efter för att kunna ge dem gunsen till ett annat gäng som vi är i krig mot.
Hur ska personen Avrättas? Vi kommer lura honom att komma till oss sedan så kommer vi kidnappa han och ta de värdefulla saker han har och sedan kommer vi köra till piren då vi kommer skjuta honom huvudet eller dränka honom till döds
Med vilket vapen ska han avrättas med? Glock 17 kniv/switchblade , slagträ
Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 5-6
Vad heter personen ingame? Ingen aning faktis kommer däremot ta hans id-kort
När ska han bli avrättad? När alla mina grabbar är inne och när han inte gömmer sig