Accepterad Valen44 | Whitelist ansökning [Amos] [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valen44

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198961650437/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? Valen100#9114

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. Valdemar, har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamil för hans biologiska föreldrar slog honom när han gjorde något fel. I skolan har han varit mobbad men ändå klarat sig med bra betyg. när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och tjänade bra lön. han är ganska nöjd med livet, men han känner att han vill ha nytt jobb för det jobbet måsta man ha utbildning så Valdemar måste gå i skola igen och få utbildningen han hoppas verkligen att han klarar alla test så han kan få jobbet, jobbet är något inom mekonomen, då han gillar att hjälpa folk i vardagen. David är född 1995 5/14. Han har tänkt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne väldigt mycket, Valdemar hoppas verkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta. Han är nu alltså en mycket framåt person som ska vända livet helt till något positivt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är intresserat av att jobba med nya saker och kunna Hjälpa folk i deras vardag. Jag vill bli whitelistad för jag tycker jag är ganska bra på rp och gillar det mycket, speciellt när man kan köra på en så pass bra server som denna. Jag kommer även köra mer på server för jag får viktigare jobb som kräver mer tid, och jag kommer försöka bli någon inom mekonomen då det har varit mitt drömjobb inom rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server är nog den bästa i Sverige, då spelarna är bra (communityt), och då jag tillbringar mest tid här. Servern har strikta regler som jag gillar, som leder till att folk lär sig av sina misstag.

Hur hittade du Unive? Fick en rekommendation då multistaden fanns.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha ett bra jobb, och hjälpa så många som möjligt. Jag vill kunna bygga upp servern med fler jobb anställda.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade bird rp innan och var bilförsäljare.

Tillbaka