Nekad Vairr | Ansökan till Staff [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vairr

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Ditt discordnamn: Albzz#4207

Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2004

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag har de som krävs för att bli staff, jag är mogen och kapabel att ha permissions i mina händer. Jag är online ganska ofta när jag inte har något att göra. Jag är mycket redo på att bli staff på unive. Det sker en stor del VDM och RDM, jag tycker att folk följa och läsa igenom läsa reglerna och följa dem i samband med det, jag kommer lägga stort fokus på att kolla på folk och kunna se hur folk beter sig för att få en så bra bild som möjligt över spelarna på servern för att se till att alla sköter sig. Jag vill kunna göra skillnad helt enkelt, servern växer snabbt och okunniga spelare kommer snabbt och kan lätt göra misstag eller bara allmänt ute efter att trolla. Jag vill då vara där för att kunna hjälpa till och visa vad som är rätt och fel. Jag gillar även att sitta i supportsamtal och kommer spendera stor tid där också för att ta support ärenden, det är viktigt att man får hjälpen man behöver i discorden så snabbt och bra som möjligt, ifall det skulle ha skett ett misstag. Jag tror själv att folk blir nöjdare med servern efter supporten man får. Jag vill kunna vara där och hjälpa till. Vill gärna ifrån min sida se till att folk inte ska sitta och RDMa på servern eller överhuvetaget bryta emot reglerna och därför vill jag se till att servern ska ha de så bra som möjligt och att se till att alla ska följa reglerna som servern har. Om jag blir godkänd kommer jag ta en del support ärenden och hjälpa så många som möjligt även ingame också.De jag kommer tillföra till server är att försöka och kunna hjälpa till på server så mycket som möjligt. Jag kommer hålla koll både i discorden och ingame. Jag tror ändå att en liten insats av mig kan ändå hjälpa till rätt så mycket både ingame och i discorden genom att ta staff ärenden. Jag kommer främst gå på reports och hålla koll allmän koll i discorden genom att ta staff ärenden och visa att jag finns om någon behöver hjälp. Jag finns som en hjälpande hand ifall en högre uppsatt skulle behöva hjälp. Jag skulle gärna vilja få en chans att visa er på unive vad jag går för som staff, då jag inte tror att ni kommer ångra er. Kommer försöka få servern att utvecklas både på mängden och rp vis, vill göra servern bättre genom att arbeta hårt här på eran server och se till så att alla har läst genom reglerna och följer det, folk som inte kan bete sig och bara är är för att trolla bör få åtgärder , då finns jag för att rapportera, och i framtiden förhoppningsvis kunna vara den som ger trolls. Jag vill gärna bli staff här på unive, en av de största anledningarna är att jag tror många trolls sker ofta, vill vara med för att minska, kommer alltid finnas dem som vill förstöra, men jag är en av dem i staff teamet som kommer hålla koll mycket ofta för att se till att det inte skadar seriösa spelare. Jag vill kunna visa att jag kan ta det här ansvar

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 16.00 till 00,00 tisdag 16,00 till 00,00 onsdag 16,00 till 00,00 torsdag 16,00 till 00,00 fredag hur länge jag vill lördag hur länge jag vill söndag till 00,

Hur länge har du spelat på Unive? ett år vad jag vet kan ha fel

Har du tidigare erfarenheter som staff? noclip (Man blir osynlig och kan flyga runt och flyga igenom saker.) /toggleid (Visar allas id ovanför allas huvud) /togglename (Visar namnen ovanför allas huvud) /tpm (Teleporterar dig till det stället du har din gps inställd på) /dv [Radie (Oftast "3")] (Tar bort bilar inom en radie.) /revive [ID] (Jävla skit kommando borde inte användas om dom inte kan nås av ambulanspersonal.) /skin [ID] (Gör så att någon kan byta buggade kläder.) /who [ID ](Kolla vilken rank personen har Krim, Medlem osv) /sqlbanhistory (Kolla ifall någon vart bannad innan och varför osv.) /giveitem (Ge någon saker) /kick [ID] [Anledning] (Kickar en spelare som inte kan bete sig.) /freeze [ID] (Du fryser någon så dom inte kan röra sig.) /unfreeze [ID] (Gör så att en fryst spelare kan röra sig igen.) /svban [ID] [Anledning] (Bannar en regelbrytare i 30 minuter.) /sqlban [ID] (Banna någon som ska bannas längre än 30 minuter.) /sqlunban (Unbanna någon som är bannad.) /announce (Skickar ut ett meddelande som alla kan se)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är berred och mogen för områderna Mvh Albin

Tillbaka