Accepterad Vaggenator | Medlem ansökning [NmTheLaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

glockengold

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198097659729/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Vaggenator#7678

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilfried Bony och är ursprungligen från Eritrea och är 19 år gammal som försöker bli rappare historien bakom denna dröm är för när Wilfried kom till sverige så växte han upp i ett mångkulturellt samhälle men det var en sak alla hade gemensamt och det var den nyblivna svenska rappen i tidigt 2000-tal Wilfried gillade att lyssna på AYO. Uppväxten var bra men tuff I skolan hade Wilfried inte det så tufft hans mamma hjälpte han med läxor samt plugget eftersom hon ville att han skulle bli Doktor men Wilfried har andra planer han vill starta upp ett skivbolag.Han Växte upp med 2 Mindre syrror och hans mamma hade inte alltid råd men saker åt dem så Wilfried fick söka jobb och han fick ett i en cykelaffär så han började jobba där och dra in pengar till hans mamma och 2 systrar.
Wilfried personlighetsdrag är att han är väldigt överbeksynndade och det kommer ifrån att han alltid ville sin mammas och systras bästa han hjälpte dem med allt. ett annat är att han är väldigt glad att vara ute i trakten och hänga med grabbarna och detta personlighetsdraget kommer märkas då och kommer satsa på den sociala Rp så jag ska försöka skaffa ett så stort kontakt nät. ett annat personlighetsdrag är musiken jag kommer rpa som rappare samt försöka släppa någon låt för att stärka den sociala rpn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en stor server med mycket aktivitet och det känns som en otroligt passande server. Jag skapar alltid unika scenarion jag tänker på suntförnuft och tänker på att ge min motpartner den bästa rp uppleveslen

Vad kan du bidra med till serverns RP? g kan bidra med en bra och en hög nivå av RP där alla kan vara med och ha en så rolig tid som möjligt. Sen ska jag göra mitt bästa och kunna skapa så bra scenarion som möjligt där vem som helst kan vara med att bidra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall inte spela för att vinna scenarion utan att spela för att det skall bli roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? mina kompisar har visat mig den och sen har jag sett lite på twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka