Accepterad vaduvill | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Throne

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519983520/

Ditt Hex-ID: 11000015cf767a0

Vad är din discord tagg? skar11

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: dc ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjord ett misstag att vara med i en annan rolepaly dc server för astt det avr en bil dc från början som såldes och blev till en roleplay discord server och att jag inte var vaksam över vilka discords jag avr med i visst heller inte att man blir bannad från dcn om man är med i en annan dc server som är roleplay och jag har full förståelse att ni valde att banna mig. Men skulle väldigt hjärna vilja få en andra cvhangs eftersom jag är ny till servern och visst inte att jag avr med i dcn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade bara suttit och letat gäng att köpa upp med för ville vara med i gäng som kriminell och jag satt i uppköps dcn så skulle jagy kolla andra uppköp för jag inte hade råd med dem pengarna just nu då var jag inte med i dcn så frågade en polare om jag blivit taggad och det hade jag blivit av ludde så jag blev ledsen och skrev ett pm till honom men han svarade inte vilket jag fattar eftersom han är ju staff och serveriges typ största fivem server och får massa pms och sedan skrev jag en ban överklagan som vfart nekad av indian för jag antagligen skrev för lite angående det som hände och historian varför jag vart bannad.,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel genom att vara med i en annan roleplay discord server men jag vill värkligen komma tillbaka till unive då jag värkligen gillade rpn och att åka runt med vänner och bara ha roligt som min rp karaktär och förbättra rpn så att alla ska ha roligt och vilja spela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig tidigare blivit bannad eftersom jag är ganska ny till servern och har bara fått 1 sv ban för att jag var med en polare när han plocka typ växter på att ställe i sandy och jag fattar atyt jag blev bannad men jag gjorde ju dock inget olagligt som icke medlem eftersom jag bara satt i bilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag had ekunnat rensa mina dc servers då jag var med i en annan dc som ni har en regel att man inte får och jag ber om ursäkt och jag fattar att ni vill ha lojala spelare på eran server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes jag fattar nu att det var väldigt dum att vara med i en annan roleplay dc server och att det aldrig ska häna om jag bblir unbannad :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka