Antagen Vacwille™ | Chef-jobb ansökan (Alz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Vilken chefs-position ansöker du till? autoexperten

Vad heter du i verkligheten? William

Vad är ditt användarnamn på discord? Vacwille

Ange ditt födelsedatum: 10 Februari 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2025-08-08

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag satt som chef över mekonomen och bitr chef på sc. mekonomen var under 2024 och sc var nu för 3-4veckor sedan. Jag har erfarenheter och vet hurman ska dirva ett företag bra framåt. Jag vet hur man betersig som chef och hur man ska vara konstruaktiv med företaget & anställda. Jag kan båda ta och ge kritik åt båda hållen. jag vet när man ska ge varningar och närman ska sparka. jag sitter just nu som Ledning på auto och har gjort det i ca 2 veckor. Jag kan jobbet utan till och vet hur allt fungerar. (Det är bra för att kunna lära upp folk inom yrket)

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina framtisplaner är att hålla det som det är nu kanske justera några priser så det inte är lika dyrt men sattsa mer på aktiviteten. jag vill ha ett företag som är bra aktivitet på och inte folk som lsppar och jobbar bara för pengar eller koruption.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer alltid ta privata livet först men siktar absolut på 2-6h per dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Autoexperten.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka