Antagen Vaanix | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaanix

Icke Medlem
Meddelanden
536
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Ditt discordnamn: mrvanix7

Ange ditt födelsedatum skit i de du

Varför ska just du bli staff? Jag vill göra en comeback i staff teamet igen då jag vill göra servern bättre, jag vill som förr närvara i jobbteamet och utveckla jobb rpn på servern. Jag är opartisk, erfaren och fokuserad när jag väl gör staff arbete på serven. Jag ska också bli staff för att jag kan och vet hur man utför staff arbetet profionsellt då jag är mycket erfaren och rutinerad. Mitt mål med att bli staff igen är att göra serverns rp överlag bättre och lära spelare som gör fel och inte banna direkt utan kunna prata med dom och förklara vad dom gjort fel. Det är tanken som räknas!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn, för mycket spelare som ljuger i /me och inte kan rpa med polisen alls. För att lösa det problemet måste man antingen prata med spelaren och lära dom veta hut. Ifall de gör om samma misstag är det ingen att ha kvar på unive tycker jag personligen. Allmänt funkar rpn rätt så bra men det går alltid att förbättra genom att ta kontakt med spelare och prata med dom.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska som sagt prata med spelarna och visa att vi finns där, ifall det inte funkar ska vi utesluta de spelare som är problematisak för servern. Det gällar att vara aktiv i reports & support så man så snabbt som möjligt hjälpa dom. Men man ska prioritera kvallite före kvantitet! Sedan kan det vara bra ifall någon staff är osäker ska man ta kontakt med andra som kan hjälpa till så resultatet blir bättre.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara opartisk och inte göra för hastade beslut utan det gällar att man är noga med de val man gör. Jag tycker man inte ska ta ens kompis ärende ifall han har råkat ut för regelbrott utan man låta en annan staff ta de. Samt ska man vara trevlig mot spelare och behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är inne hela tiden så det blir inga problem.

Hur länge har du spelat på Unive? Slutet av 2021 till och från

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut, vart staff i 4 månader tidigare, samt varit Mod. Min mesta erfarenhet ligger inom jobb teamet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka