Nekad Vaanix | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vaanix

Icke Medlem
Meddelanden
536
Reaction score
44
Åtgärds-referens
ID: 1364 — Normal (6.25p)
Typ: OOC In-Game (§ 4.3a)
Anledning: fortsätter prata ooc fastän han får straff poäng, uppmanar till andra att prata ooc
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-04
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej, jag fick indragen medlem precis och förstod först inte varför men jag snackade med en staff och fick det förklarat för mig. Det är såhär att vi igår fick höra att botten cayden hadde tagit över allt specc osv och då så skulle vi testa säga ooc saker och se ifall man vart bannad, jag pratar egentligen aldrig ooc ig utan det var bara för att prova ifall ai botten kunde få oss bannde, sen så kollade vi upp det och den tiktok videon ni gjorde var ett aprilskämt men det hadde vi missat totalt så allt det här bara för att prova ifall ai botten skulle reagera.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Alltså det var ett missförstånd, vi köpte aprilskämtet och trodde legit på att botten cayden skulle ta över att specc och alla staffs var borta så då skulle vi testa och se hur smart ai botten faktiskt var, trodde att det var cayden som gav mig varningarna igår men det var ju BG. Denna tiktok video fick oss att tro att en ai specca det är ju lite eroniskt, men men det är såklart inte okej att snacka ooc.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Det enda jag har är väl eran tiktok video, jag vill bara vara tydlig med att jag är fullt seriös med att vi trodde på det aprilskämtet, tycker att det blev lite missvisande, sure videon lades ut den första april men jag jobbar natt mycket nu för tiden och har tappat tiduppfattningen mycket o tänka på liksom så jag hadde inte tiden att tänka att det var ett aprilskämt liksom.

Jag överklagar min medlem, nu vet ju jag i efterhand att allt är som de alltid har vart med staffs så jag ber verkligen om ursäkt och detta kommer ej att upprepas!

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka