Nekad v_brus | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v_brus

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198218189951/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Brus

Vad är ditt discord namn? v_brus

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Karaktären Jan svensson är en ungkarl i sina bästa dagar. Han är 26 år gammal och kommer från Karlskrona. Jan hade skilda föreldrar som ung och har därför hela livet kämpat mot sin depression. För tillfälet är han stabil och intreserar sig i fiske och båtar. Själv äger han ingen båt men drömmen är att ha en Nimbus 26 och jobba som buss chaufför åt hans älsklings företag, SL.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har erfarenhet av role play och har tidigare kört på en stor Engelsk server som heter Kent RP som är en otroligt seriös server. Jag har erfarenhet av att vara duktig när det kommer till roleplay och inte förstöra upplevelsen för någon annan. Efter som att jag är en seriös Role play spelare och tidigare kunskap om HUR man är en bra role play spelare borde jag bli Whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Efter att ha varit med i ett comunety som bara pratar engelska vill jag ha det lite lättare och kunna spela ännu seriösare i mitt modersmål.

Hur hittade du Multistaden? På en ranking lista över Svenska Role play servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och lära känna nya personer. Jag vill blanda seriöshet med att ha det så kul som möjligt och få uppleva nya roliga senarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka