Nekad v4an | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v4an

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? v4an

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adrian abaz, han är arbetslös han vill bli medlem på unive för att kunna ansöka till ett bra jobb där han känner sig trygg och tjänar bra med pengar för att kunna försörja sig, Adrian har bra humor han är snäll schysst och hjälpsam, Hans intresse är att antigen söka till något jobb eller ta den kriminella vägen, Adrian har bott tidigare i staden unive men valde att ta en paus då och sen komma tillbaks, Jag har stora intresse att bli känd kriminell och kunna ha roliga scenarios med folk kunna vara med kompisar, Adrian är född 1994 30 juni.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarios och kunna spela så mycket jag kan och ha en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att både i scenarios ska ha roligt vi säger att en person jagar dig med en kniv och du väljer inte att stanna och säga "snälla gör inget dumt" för där skapar du roligt scenario och både skulle ha kul i scenariot

Hur hittade du Unive? kollade streams från twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka