Accepterad V4 bre | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
549
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Shervan

Vad heter du på discord? v4_amg

Vad är ditt Hex:ID 110000159edc8e9

Ange ditt födelsedatum 10 December 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer hem, käkar något sen så drar jag och spelare. Här är ett schema på hur länge jag kör och när jag börjar köra,
På Lov
Måndag 10:00 - 00:00
Tisdag 10:00 - 23:30
Onsdag 10:00 - 00:00
Torsdag 12:00 - 23:00
Fredag 12:00 - 23:00
Lördag 12:00 - 00:00
Söndag 12:00 - 00:00

På vanliga dagar
Måndag 15:30 - 22:00
Tisdag 15:30 - 22:00
Onsdag 14:40- 22:00
Torsdag 15:20 - 22:00
Fredag 15:20 - 00:00
Lördag 12:00 - 00:00
Söndag 12:00 - 21:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och 2 månader ca

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift att banna folk som inte beter sig och lallar runt så man behöver banna personen så den lär sig själv en läxa och att skydda server från de som bryter mot grund reglerna och de som inte visar respekt för andra, och om de bryter mot en stort regelbrott så kan du gå in på unive roleplay discord och gå in på logs sen kopierar du det sen går du in i ban bevis sen så klistrar du in ban logsen och sen så kopierar du klippet för att visa vad han bröt för regelbrott och om bannen ska höja och det bestämmer servervakt ansvariga, en servervakt är typ en staff fast som är en vanliga spelare som har en roll att skydda servern mot folk som förstör, som begår vanliga regelbrott och grova regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför servervakt på denna server jo för att alla ska tycka denna servern är bäst på Fivem och de som inte beter sig får en ban för att ingen ska bli T.E.X vdmad och för att göra så andra personer lär sig en läxa att typ inte suntför nufta någon och för att kunna höja andra och min rp nivå, sen så har jag varit servervakt förut och jag vill utveckla personers rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vad är korruption och abuse? Korruption kan vara tex jag och min vän i mitt gäng var i en skottlossning och han dör, jag tar han till sjukan men han har 1 minut kvar och jag befann mig vid paleto då väljer jag att revva han så han inte tappar sitt vapen, nycklar och andra saker som han har på sig som är värdefullt. Abuse är typ när jag är i ett skottlossning nån dödar mig och jag väljar att revive mig sen dödar jag personen som döda mig och att man typ har toggleid på när man är i ett gängkrig eller något för då kan man se någons id genom väggar så att man kan döda de jätte lätt.

Vidare till muntlig intervju du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka