Nekad V4 bre | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
549
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Shervan

Vad heter du på discord? V4#8766

Ange ditt födelsedatum 10 December 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. På Lov
Måndag 10:00 - 00:00
Tisdag 10:00 - 23:30
Onsdag 10:00 - 00:00
Torsdag 12:00 - 23:00
Fredag 12:00 - 23:00
Lördag 12:00 - 00:00
Söndag 12:00 - 00:00

På vanliga dagar
Måndag 14:00 - 22:00
Tisdag 15:30 - 22:00
Onsdag 15:20 - 22:00
Torsdag 14:20 - 22:00
Fredag 14:20 - 00:00
Lördag 12:00 - 00:00
Söndag 12:00 - 20:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ mer än 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift att banna folk som inte beter sig och lallar runt så man behöver banna personen så den lär sig själv en läxa och att skydda server från de som bryter mot grund reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? jo för att alla ska tycka denna servern är bäst på Fivem och de som inte beter sig får en ban för att ingen ska bli T.E.X vdmad och för att göra så andra personer lär sig en läxa att typ inte suntför nufta någon.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är typ när man bannar inte en person som typ vdmar för de är typ vänner eller känner varandra ig eller irl. Abuse är typ när jag är i ett skottlossning nån dödar mig och jag väljar att revive mig sen dödar jag personen som döda mig och att man typ har toggleid på när man är i ett gängkrig eller något för då kan man se någons id genom väggar så att man kan döda de jätte lätt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top