Nekad .V4 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
468
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469021417/

Ditt Hex-ID: 110000159edc8e9

Vad är din discord tagg? v4.v4

Vem var det som bannade dig? Viggovej

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pwg under ett scenario och rpade inte på skadorna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi såg 2 personer på en surron, vi pratade med varandra. Vi åkte därifrån så märkte vi att dom körde efter oss då stannar vi för att snacka med dom återigen sen så tar en grabb på hojen fram sitt vapen och bara skjuter utan att säga något, han dödar föraren då fortsätter bilen att åka och krockar, bilen fortsätter att rullen och kör mot en ramp typ fast på ett berg och vi landar och jag hoppar ut och skjuter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Det var båda sidorna som gjorde fel och detta var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear rp, vdm och sunt förnuft och jag har lärt mig av dessa bansen att man ska inte begå dom där reglerna och man ska tänka innan man gör något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Roa på skador och fortsätta scenariot när bilen fortsätter att köra och jag sitter kvar och rpar på mina skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av min vän att jag ska alltid rpa på skador istället för att begå ett regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka