Antagen .V4 | Ansökan till Servervakt {Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
464
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Shervan

Vad heter du på discord? v4.v4

Vad är ditt Hex:ID 110000159edc8e9

Ange ditt födelsedatum 10 December 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv på Discord och ingame, jag spelar 3-4h på vardagar och 5-6h på helger/lov

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2 år och 5-6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 19 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att den ska hålla koll på servern, en servervakt ska hålla koll på folk som bryter mot serverns regler. En servervakt är som en helper fast den håller koll på rpn, en servervakt kan kicka och banna folk när nån begår grova eller mildare regelbrott som exempel lall och vdm

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill att folk ska rpa på en bra nivå utan att begå regelbrott och så vill jag utveckla folks rp nivå så att ingen bryter mot serverns regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Korruption kan vara ifall man väljer att använda sin ban perms för att banna en person utan en giltig anledning
Abuse: Abuse kan vara tex ifall man använder sig av sina toggleid perms för att se folk igenom väggar under scenarios som stormningar.

!b

!b

!b

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka