Ej Antagen .V4 | Ansökan till Servervakt [Ghoztyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
464
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Shervan

Vad heter du på discord? v4.v4

Vad är ditt Hex:ID 110000159edc8e9

Ange ditt födelsedatum 10 December 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att vara aktiv 3-4h under vardagar och jag kommer att vara aktiv 4-6h under helger/lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år och 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 25 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på servern, en servervakt håller koll vid lalliga ställen som sjukhuset, bilaffärer osv. En servervakt ska hålla koll på serverns rp, ifall det är något som förstör rp som tex ifall det är någon som vdmar folk så kan servervakter banna den personen ifall en servervakt är där. En servervakt hjälper staffs med att hålla koll på rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive eftersom jag är väldigt mogen, jag kommer att hålla koll på serverns rp, jag kommer att se till så folk har en bra rp nivå och rpar på ett bra sätt, så att ingen bryter mot serverns regler. Jag har varit MA, jag har också varit SV flera gånger.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Korruption kan vara att man använder sina SV perms för att banna eller kicka någon utan en giltig anledning.
Abuse: Abuse kan vara ifall en SV använder sig utav sina perms som tex toggleid för att kunna se folk igenom väggar under stormningar.

Nekad.

Anledning: Ej grön ban färg

Du får ansöka när du är grönspelare

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka