Inaktuell .V4 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
468
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Shervan

Vad heter du på discord? v4.v4

Ange ditt födelsedatum 10 December 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid velat att bli staff eller Medlemskaps ansvarig så jag vill testa att bli det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde ta in mig som medlemskaps ansvarig för att jag är driven, stabil och aktiv. Jag som person är jätte snäll och det är något som är viktigt, då man alltid ska behandla någon som hur man själv ska bli behandlad. Jag går i skolan och när jag kommer hem så brukar jag typ äta något kolla på mobilen sen så spelar jag och då kan jag kolla på skriftliga ansökningar och muntliga. Jag är också hjälpsam då jag kan hjälpa folk med exempelvis att visa folk forumet, ansökningar, videos på reglerna. Jag är rätt så aktiv på forumet och på discord då kan jag ha tid med att ta intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska alltid visa respekt, vara hjälpsam och omtänksam. Jag som person visar alltid respekt. Jag tänker på andra och jag är alltid hjälpsam ifall det är något. Jag brukar alltid tänka på att man ska alltid behandla någon med den respekt som man ska själv bli behandlad med. Alla nya personer som jag bemöter visar jag både respekt och så är jag hjälpsam och hjälper de med olika saker. Att bemöta folk med respekt är det viktigaste saken som alla ska veta om.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att flera personer ska börja på Unive och bli medlem. Ifall flera personer börjar på Unive så dessa nya medlemmar ha en bra rp nivå och rpa på ett bra sätt. Jag vill också att nya medlemmar ska kunna rpa på ett bra sätt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dessa krav som medlemmar på Unive bör veta och kunna.
1. Kunna reglerna detta är den den viktigaste kravet. För att varje medlem bör veta vad tex Fear rp innebär.
2. Ha en aktivitet under 10 dagars perioden. Denna krav är också viktigt att man vet krav 1.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ifall jag hade varit medlemskaps ansvarig så hade fokuserat på mitt MA arbete före rpn. Detta är för att jag vill att nya medlemmar ska börja på Unive, rpn kan jag ta efter att det har blivit lugnt med intervjuer, ansökningar och ifall man har tid.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är under lov, vardagar och helger ser ut så här
Vardagar: 1-4 timmar
Helg: 3-5/6
Lov: 3-6

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka