Accepterad V33 | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V33

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? V33#9046

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Bobson. Vincent växte upp i en stad utanför Malmö med sin bror sin mamma Sofie och sin pappa Johan. Vincent spred mycket glädje under sin uppväxt då han var en mycket snäll individ. När han växte upp så fanns det mycket motorer i hans omgivning. Hans pappa ägde en verkstad där Vincent brukade gå till varje dag efter skolan för att vara med när hans pappa meckade med alla bilarna. Vincent fick då intresset i tidig ålder att han ville ha en egen bil. När man var 12 år gammal så fick hans sig sin första bil. En Volvo 740 med mycket fel. Vincent lagade då Volvo 740n och efter 5 månaders jobb så var den klar och Vincent var mycket stolt att han hade klarat att laga sin första bil. Vincent fick så intresset för att fortsätta o göra på detta sättet köpa söndriga bilar och laga dom. Han gick fordonslinjen på gymnasiet och gick ut med väldigt bra betyg i alla ämnena. Vincent har så mycket erfarenhet av att mecka med bilar så att han hade kunnat jobba på mekonomen. Vincent är idag 23 år gammal och har jobbat på mekonomen sen han gick ut ur gymnasiet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket bra rp och göra så att alla har det kul. Jag tycker att det är viktigt att man tar rp seriöst för om man nu bara skulle förstöra så skulle det ju vara onödigt att man kör rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska ha en rolig rp och Man ska inte bara vinna scenariot alla ska ha det lika kul.

Hur hittade du Unive? Det började med att jag kollade lite på youtube och kom in på cosmos videos när han spelar på unive och jag tyckte att servern värkade väldigt bra och jag testade att spela som icke medlem och jag tycker att denna servern är riktigt bra alla tar rpn seriöst och det finns mycket att göra.

Godkänd efter muntlig intervju!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
💰Donator++++💸
🏷️Medlem
👮‍♂️Polismyndigheten

FD:
💼 Jobbstyrning

🔧Mekonomen
🔪Kriminell
☠️Old Riders MC
🇮🇹Bonanno Family