Nekad V2Sebbe | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V2Sebbe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166218977/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Larsson

Vad är ditt discord namn? G21Sebbe#8675

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Persson. Han har bott i Sverige hela sitt liv men han växte bara upp med sin mamma och storebror. Emil han är 23 år gammal. Emil har varit polis i en annan stad där han inte var så omtyck av sina kollegor så han skulle hämnas på poliserna. Emil ringde sina grabbar och berätta vad han skulle göra och hans grabbar hoppade på han och slog ner dom men det var ett vittne som såg och ringde polisen och så då kom poliserna och stoppade Emils grabbar. Poliserna tog Emils grabbar och satte dom i fängelset och då så ville komma till en ny stad så han tog flyget hit och nu så är Emil på jakt efter nytt jobb. Emil har stort intresse för hockey. Han har spelat hockey som liten och kommer aldrig sluta tycka om det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med att alla ska hålla sig till reglerna och att man ska ha så kul rp som möjligt. Jag ska få folk att tycka att rp är roligt och det är roligare om man håller sig till reglerna så att det inte blir kaos. Jag har läst reglerna flera gånger så jag kan dom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att servern är bra och rolig och att jag har fått många nya vänner.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat mycket på youtube och twitch och så har min kompis rekommenderat denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rp är att den ska vara seriös så man ska få så bra rp som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inte så många mål men ett mål jag har är att bli polis.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka