Nekad V2Sebbe | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V2Sebbe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166218977/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Larsson

Vad är ditt discord namn? G21Sebbe#8675

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Persson. Emil har bott i sverige hela sitt liv men han har växt upp utan en mamma så när Emil växte upp så bodde Emil med sin pappa och storebror. Emil är 23 och har bott i stan sen han fyllde 18 år. Emil blir arg väldigt lätt så ibland kan han bli otrevlig. Emil har stora intressen för bilar och crossar men det bästa Emil vet är att mecka med sina bilar. Emils dröm jobb är att få jobb på mekonomen för att då får Emil mecka med bilar varje dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har ett stort intresse för servern och så vill jag göra den till en bra rp server. Jag kommer att försöka hålla folk till reglerna så att servern är en rolig rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att servern är bra och rolig och att jag har fått många vänner.

Hur hittade du Unive? Min kompis började att spela mycket på servern så jag fråga vad servern hette. Sen sökte jag upp den och tyckte att den var rolig. Sen dess så har jag spelat väldigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att det ska vara rolig att spela på servern så man kan få mycket vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att man ska få mycket vänner att spela med på Unive. Men annars har jag inte så många mål att uppnå på Unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka