Accepterad V2Sebbe | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V2Sebbe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166218977/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sebbe#8675

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Al Said och är 34 år gammal. Mohammed har haft en svår bakrund genom familj som liten. Mohammed kommer från Afghanistan och när han var liten så behövde hans pappa kriga för sitt land. Mohammed och hans mamma flyr ut från landet och försöker hitta boende här på unive. Mohammed och hans mamma hittar ett boende där det ligger med ett brev. På brevet står det: Hej, jag är en soldat från Afghanistan och kände din pappa väl. Men jag har dåliga nyheter. Din pappa har dött här nere i kriget. Det kommer som en chock för Mohammed och han har levt med det sen dess.

Mohammed har mycket intressen för jakt och vapen. Mohammed brukar gå ut i skogen ibland för att jaga, ibland så tar han hem dom för att äta och ibland så låter han dom va. Mohammed har intressen för jaktvapen och Mohammeds favorit gevär som han alltid velat ha är en Blaster r8. Mohammed har alltid velat bli jägare efter hans pappas spår och nu har han lyckats.

Mohammed kommer alltid att sakna sin pappa efter det som hände nere i Afghanistan och han brukar tänka på honom när han e ute och jagar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag kommer bidra med ett socialt och brett rollspel som jag ser att många här på unive här. Jag kommer att hjälpa staffs med att om folk bryter mot reglerna. Jag vill bli medlem för att kunna spela mer obegränsat, ha kul få ännu bättre rp kunskaper och framförallt bidra till bra rp för andra spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett socialt och brett rollspel med alla för att få så roligt rollspel som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte måste rollspela för att vinna utan att jag kan förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om unive så jag gick in och kolla och såg hur stor servern va och hur roligt alla hade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka